Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sitting blir for feminint for meg, men selvfølgelig tar jeg opp ringen. Det kan jo bli sølete ellers. Lukker alltid lokket etter meg også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Feminint? Haha, maskuliniteten sit djupt hos enkelte, håplaust djupt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du kan jo gjøre opp for sittingen med å sile avfallsstoffene gjennom dine foldede hender, da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Det er jenter som sitter, å sitte på toalettet for gutter er en ærekrenkelse. Endret 5. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Non sequitur, kaller vi det der. Endret 5. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Uansett er det logisk. Hvis jeg hadde sagt til noen at jeg satt ville de ledd, høyt. Det er under min verdighet å sitte når jeg urinerer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jøss, enda mer non sequitur. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Altså, non sequitur blir vel noe sånt som hvis du skulle sagt: Han er mann og har en lillesøster, derfor må du også ha en lillesøster hvis du er mann. Jeg sier at det er feminint å sitte på do. Det blir noe litt annet. Du trenger ikke misbruke uttrykk selv om du har lært noe nytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Det er jenter som sitter, å sitte på toalettet for gutter er en ærekrenkelse. Så det er logisk å tømme seg ein halvmeter med stor risiko for å bomme og treffe både kant, ring og gulv? Ikkje det beste argumentet eg har sett. At det er feminint er eg heller ikkje heilt med på, ein går ikkje akkurat på dass i lag med andre. Unntatt om du er jente sjølvsagt, men då sit du sannsynlegvis uansett. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Altså, non sequitur blir vel noe sånt som hvis du skulle sagt: Han er mann og har en lillesøster, derfor må du også ha en lillesøster hvis du er mann. Jeg sier at det er feminint å sitte på do. Det blir noe litt annet. Du trenger ikke misbruke uttrykk selv om du har lært noe nytt. "Følger ikke", betyr det, og passer utmerket når du etter å ha trukket en logisk feilstutning sier at "uansett er det logisk". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Det er jenter som sitter, å sitte på toalettet for gutter er en ærekrenkelse. Så det er logisk å tømme seg ein halvmeter med stor risiko for å bomme og treffe både kant, ring og gulv? Ikkje det beste argumentet eg har sett. At det er feminint er eg heller ikkje heilt med på, ein går ikkje akkurat på dass i lag med andre. Unntatt om du er jente sjølvsagt, men då sit du sannsynlegvis uansett. Jeg har målt og ditt estimat på 50 cm var temmelig nøyaktig. Kudos til deg. Og noe kan være feminint selv om man ikke gjør det sammen med andre. Hvis du er alene er det likevel feminint å kle seg i kjole. Og jeg har så perfekt sikte at dette aldri har vært et problem for meg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Selvfølgelig skal gutter stå og pisse, herregud. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selvfølgelig skal gutter stå og pisse, herregud. Da synes jeg dere kan tørke opp etter dere også. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Søler jo aldri, har orden på aimen da vett Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Løfter opp, pisser, lukker igjen og trekker opp. x2 Her og Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Søler jo aldri, har orden på aimen da vett Jeg er uskyldig. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Klarer du ikke treffe nedi ei skål på 30x50cm er det noe feil på ustyret ditt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Unnskyld meg, men har du noensinne vært i nærheten av et offentlig toalett? Lenke til kommentar
dask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 1. Løfter ringen 2. Åpner smekken 3. stiller seg i kampstilling 4. Fyrer løs og legger til ett smil av lettelse å glede Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg løfter opp lokket, ringen, gjør mitt, legger ned ringen og lokket. E-z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå