Gå til innhold

Gutter: Løfter dere opp toalettringen?

WD40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, non sequitur blir vel noe sånt som hvis du skulle sagt: Han er mann og har en lillesøster, derfor må du også ha en lillesøster hvis du er mann. Jeg sier at det er feminint å sitte på do. Det blir noe litt annet.

Du trenger ikke misbruke uttrykk selv om du har lært noe nytt.

Lenke til kommentar
Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Det er jenter som sitter, å sitte på toalettet for gutter er en ærekrenkelse.

Så det er logisk å tømme seg ein halvmeter med stor risiko for å bomme og treffe både kant, ring og gulv? Ikkje det beste argumentet eg har sett. At det er feminint er eg heller ikkje heilt med på, ein går ikkje akkurat på dass i lag med andre. Unntatt om du er jente sjølvsagt, men då sit du sannsynlegvis uansett.

Lenke til kommentar
Altså, non sequitur blir vel noe sånt som hvis du skulle sagt: Han er mann og har en lillesøster, derfor må du også ha en lillesøster hvis du er mann. Jeg sier at det er feminint å sitte på do. Det blir noe litt annet.

Du trenger ikke misbruke uttrykk selv om du har lært noe nytt.

"Følger ikke", betyr det, og passer utmerket når du etter å ha trukket en logisk feilstutning sier at "uansett er det logisk".

Lenke til kommentar
Grunnen til at tisset kommer ut av et høl på en bløt stang er at man skal stå. Det er jenter som sitter, å sitte på toalettet for gutter er en ærekrenkelse.

Så det er logisk å tømme seg ein halvmeter med stor risiko for å bomme og treffe både kant, ring og gulv? Ikkje det beste argumentet eg har sett. At det er feminint er eg heller ikkje heilt med på, ein går ikkje akkurat på dass i lag med andre. Unntatt om du er jente sjølvsagt, men då sit du sannsynlegvis uansett.

Jeg har målt og ditt estimat på 50 cm var temmelig nøyaktig. Kudos til deg. Og noe kan være feminint selv om man ikke gjør det sammen med andre. Hvis du er alene er det likevel feminint å kle seg i kjole.

Og jeg har så perfekt sikte at dette aldri har vært et problem for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...