-pace- Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) - Endret 18. juli 2008 av ralt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Selfølgelig løfter jeg opp ringen... er bare ekkelt ellers... tss Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ringen forblir nede her i huset. Kjenner trangen til å ta den opp når 70-80åringer går på dass, og jeg må gå bimmelim, men enten så holder jeg meg til noen andre har gått på dass etter det (Synes av en eller annen merkelig grunn at det ikke er så ille da), eller så setter jeg meg Kjipern hvis noen tenker likt som meg, og holder seg da... Menmen ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Løfter aldri opp ringen, med mindre eg er på eit uteplass eller eit offentleg toalett der det å sette seg ned ikkje er så tiltalande. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Siden jeg er en lesehest uten like så sitter jeg, føler at jeg misbruker tid hvis jeg "bare" tisser. Slenger meg på her, jeg. Eneste problemet er at tiden går så rasende fort. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 det er en uskreven regel at gutter skal ta opp do ringen hver gang de pisser og ta den ned når de er ferdig - mener jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 MHM! Jeg pleier å ta opp ringen før jeg pisser, så ta ned lokket og ringen når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trodde det var en selvfølge at man skal løfte opp ringen :S Med andre ord, jeg løfter opp ringen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg gjør ikke det. Men jeg tørker toalletringen før jeg driter. Om jeg skal drite på skolen står jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 det er en uskreven regel at gutter skal ta opp do ringen hver gang de pisser og ta den ned når de er ferdig - mener jeg Eg synest det er normal folkeskikk å legge ned både ring og lokk samt tørke opp eventuelle bomskot. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg gjør ikke det. Men jeg tørker toalletringen før jeg driter. Om jeg skal drite på skolen står jeg. eg tar alltid opp do ringen, men offentlig toaletter er det verste i verden... det e så ekkelt, klad jeg mestrer kunsten i å stå og drite Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg gjør ikke det. Men jeg tørker toalletringen før jeg driter. Om jeg skal drite på skolen står jeg. eg tar alltid opp do ringen, men offentlig toaletter er det verste i verden... det e så ekkelt, klad jeg mestrer kunsten i å stå og drite For å si det sånn, jeg hadde suppebæsj den dagen. Så driten traff alle andre plasser en toalletskålen. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Løfter aldri opp ringen, med mindre eg er på eit uteplass eller eit offentleg toalett der det å sette seg ned ikkje er så tiltalande. Jaja, selvfølgelig Men kan finne på å sette meg hvis jeg må drite da Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe... Jeg må løfte den opp. En gang løftet jeg den ikke opp og pissa på ringen. Og søstra mi satt seg etterpå Defor må jeg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Slenger meg på her, jeg. Eneste problemet er at tiden går så rasende fort. Støttes. Tror engang at jeg satt i 2 timer når jeg trodde jeg hadde sitti 10 minutter. oO Red: Det er greit å sitte hvis mini har vokst litt. Feks etter en god natt søvn. Inkl. en god drøm. Endret 5. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Slenger meg på her, jeg. Eneste problemet er at tiden går så rasende fort. Støttes. Tror engang at jeg satt i 2 timer når jeg trodde jeg hadde sitti 10 minutter. oO Red: Det er greit å sitte hvis mini har vokst litt. Feks etter en god natt søvn. Inkl. en god drøm. BILDENE!!! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 BILDENE!!! Det skjer vel ganske ofte med folk det vel? Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hehehe. som førstemann som innrømmer det, Jeg sitter... (jeg og bror ble tvunget av mor når vi var mindre, sitter igjen som vane) Men kunn når jeg er hjemme, er jeg borte står jeg. Og seff løfter ringen Second that En vanskelig vane å kvitte seg med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eg ser ikkje heilt kvifor ein skulle ville kvitte seg med ein god vane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Støtter sitting altså. Så unngår man de uheldige gangene da strålen er umulig å styre, slik at alt havner på gulvet og veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå