Gå til innhold

Gutter: Løfter dere opp toalettringen?


WD40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringen forblir nede her i huset.

Kjenner trangen til å ta den opp når 70-80åringer går på dass, og jeg må gå bimmelim, men enten så holder jeg meg til noen andre har gått på dass etter det (Synes av en eller annen merkelig grunn at det ikke er så ille da), eller så setter jeg meg ;)

 

Kjipern hvis noen tenker likt som meg, og holder seg da...

Menmen ^^

Lenke til kommentar
Jeg gjør ikke det. Men jeg tørker toalletringen før jeg driter. Om jeg skal drite på skolen står jeg.

 

 

eg tar alltid opp do ringen, men offentlig toaletter er det verste i verden... det e så ekkelt, klad jeg mestrer kunsten i å stå og drite :p

Lenke til kommentar
Jeg gjør ikke det. Men jeg tørker toalletringen før jeg driter. Om jeg skal drite på skolen står jeg.

 

 

eg tar alltid opp do ringen, men offentlig toaletter er det verste i verden... det e så ekkelt, klad jeg mestrer kunsten i å stå og drite :p

 

For å si det sånn, jeg hadde suppebæsj den dagen. Så driten traff alle andre plasser en toalletskålen.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Slenger meg på her, jeg. Eneste problemet er at tiden går så rasende fort.

Støttes.

Tror engang at jeg satt i 2 timer når jeg trodde jeg hadde sitti 10 minutter. oO

 

Red:

Det er greit å sitte hvis mini har vokst litt.

Feks etter en god natt søvn.

Inkl. en god drøm. :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Slenger meg på her, jeg. Eneste problemet er at tiden går så rasende fort.

Støttes.

Tror engang at jeg satt i 2 timer når jeg trodde jeg hadde sitti 10 minutter. oO

 

Red:

Det er greit å sitte hvis mini har vokst litt.

Feks etter en god natt søvn.

Inkl. en god drøm. :p

BILDENE!!! :eek:

Lenke til kommentar
hehehe. som førstemann som innrømmer det, Jeg sitter... (jeg og bror ble tvunget av mor når vi var mindre, sitter igjen som vane) Men kunn når jeg er hjemme, er jeg borte står jeg. Og seff løfter ringen

 

Second that

 

En vanskelig vane å kvitte seg med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Støtter sitting altså. Så unngår man de uheldige gangene da strålen er umulig å styre, slik at alt havner på gulvet og veggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...