Gyr0 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 stress å sette seg ned da. tar lang tid Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Løfter opp lokket, ja. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 løfter lokket - med mindre det er bråhast Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Løfter bestandig, men legger det aldri ned Er det bråhast, noe som vi si at toalettet er opptatt, fungerer som oftest vasken fint. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Pisser i dusjen, jeg... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Mee to! Pusser tenna i dusjen, barberer meg under armene og skjegget i dusjen også, surfer på mobilen i dusjen, hooka opp HIFI annlegg i taket og spotter i gulvet, Hjævli lekkert! Jada der overdrev jeg, helt til HIFI annlegget og spottene. Værste er da at tannkremen svir på haka og på utstyret vis det kommer noe på glansen... Er litt badass og bruker en kniv for og skrape vekk død hud i ansiktet... Særeste jeg har gjort på badet? Surfa på nettet? Eller Prate i telefonen sammtidig som man pisser/driter? - Løfter også opp dassringen når jeg må pisse selfølgelig.... - Ja jeg sitter for det meste jeg og. Som regel legger jeg kabel samtidig.. Edit: Men, nå må jeg stikke, skal banke opp bjørnen i skogen med bare nevene, og sette opp lavo, før jeg så tar en sviptur over grønnland... Endret 29. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva har skjedd med stueplantene eller vasken? Neida, løfter jeg Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På butikker og utedoer nærmest tisser jeg på lokket, men hjemme er jeg et englebarn. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Pisser der det passer meg, så det er vel hipp som happ. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Private doer, hjemme, venner osv. Tar jeg alltid opp ringen og loker igjen lokk og ring. Det att folk tisser med ringen nede er reint griseri. Syntes også det er teit og la lokket stå oppe, kan jo falle ting nedi det bakterie høllet. Skal man ha lokket oppe så kan man like godt ha ringen oppe også, da slipper en teite gjester som ikke gidder ta det oppe når en pisser. Den logikken burde vel jenter skjønne, det er jo dem sopm oftest må sitte på intørka pisse dråper fra dem som er så grisette. Helst både lokk og ring igjen, hvis ikke det går så må både lokk og ring stå oppe. Ofentlige toaletter. Der burde lokk og ring alltid taes opp, da slipper man de nedpissa ringenne når en er så ueldig og måtte skite på et oentlig toalett. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Siden jeg er en lesehest uten like så sitter jeg, føler at jeg misbruker tid hvis jeg "bare" tisser. Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg gjør alltid det når jeg pisser ^^ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Drar mobilen med meg på dass. Surfer på skolen, eller spiller. Drar også med meg tegneserier... Sitter for det meste da. Tar opp dassringen uansett faen, selv i fylla seff... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Løfter ringen og tømmer tanken. Pisser bestandig stående offentlig. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Løfter opp ringen jeg. Som regel ned igjen også, hvis jeg ikke har det frykelig travelt da Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg løfter alltid opp ringen når jeg står å pisser.. Eller så hender det en del ganger at jeg ikke gidder å stå - og heller setter meg å pisser... Endret 4. mai 2008 av Møreboy Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jeg løfter alltid opp, og ned igjen (toppen også) når jeg er ferdig. +1 Fatter ikke folk som ikke gidder å gjøre det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dolokket skal være nede. Løfter derfor både lokk og ring hver gang jeg skal pisse. Og legger begge ned igjen selvsagt. Grei kompromiss for de som har problemer med at damer mener ringen skal legges ned igjen etter at vi menn har vært der. Da må begge lissom gjøre det Forøvrig er det jo en høyst reel mulighet for at bl.a. rotter kravler opp gjennom dass, så lokket skal på. Endret 4. mai 2008 av MrLee Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Håper dere skyller ned etter dere også. Jeg hater å ha greier som ligger i skåla når det er min tur. !!!! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gjør det alltid, ja. Pleier ikke å legge den ned igjen, men hos gjester gjør jeg det alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå