Gå til innhold

Gutter: Løfter dere opp toalettringen?


WD40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mee to! Pusser tenna i dusjen, barberer meg under armene og skjegget i dusjen også, surfer på mobilen i dusjen, hooka opp HIFI annlegg i taket og spotter i gulvet, Hjævli lekkert! Jada der overdrev jeg, helt til HIFI annlegget og spottene.

Værste er da at tannkremen svir på haka og på utstyret vis det kommer noe på glansen...

Er litt badass og bruker en kniv for og skrape vekk død hud i ansiktet...

 

Særeste jeg har gjort på badet? Surfa på nettet? Eller Prate i telefonen sammtidig som man pisser/driter?

 

- Løfter også opp dassringen når jeg må pisse selfølgelig....

 

- Ja jeg sitter for det meste jeg og. Som regel legger jeg kabel samtidig..

 

Edit: Men, nå må jeg stikke, skal banke opp bjørnen i skogen med bare nevene, og sette opp lavo, før jeg så tar en sviptur over grønnland...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Private doer, hjemme, venner osv. Tar jeg alltid opp ringen og loker igjen lokk og ring. Det att folk tisser med ringen nede er reint griseri. Syntes også det er teit og la lokket stå oppe, kan jo falle ting nedi det bakterie høllet. Skal man ha lokket oppe så kan man like godt ha ringen oppe også, da slipper en teite gjester som ikke gidder ta det oppe når en pisser. Den logikken burde vel jenter skjønne, det er jo dem sopm oftest må sitte på intørka pisse dråper fra dem som er så grisette. Helst både lokk og ring igjen, hvis ikke det går så må både lokk og ring stå oppe.

 

Ofentlige toaletter. Der burde lokk og ring alltid taes opp, da slipper man de nedpissa ringenne når en er så ueldig og måtte skite på et oentlig toalett.

Lenke til kommentar

Dolokket skal være nede. Løfter derfor både lokk og ring hver gang jeg skal pisse. Og legger begge ned igjen selvsagt. Grei kompromiss for de som har problemer med at damer mener ringen skal legges ned igjen etter at vi menn har vært der. Da må begge lissom gjøre det :)

 

Forøvrig er det jo en høyst reel mulighet for at bl.a. rotter kravler opp gjennom dass, så lokket skal på. :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...