Avon657 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Har bestilt 2 x 500 gb Samsung Spin Point til å kjøre i speile-raid, men så har jeg også bestilt en samme disk bare i 320gb som jeg har tenkt på å kjøre som OS-disk. Er litt usikker på om det er bedre å gå for 500gb som Os disk også? Det kan kanskje bli en raksere OS-disk når jeg aldri kommer til å fylle den opp til randen? Kan avbestille i dag da jeg har bestilt nettopp og setter stor pris på raskt svar. Endret 13. juli 2008 av Kjøttmunn Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Diverre er nok dette feil. Det er faktisk slik at jo meir plass det er på ein disk, dess tettare ligg infoen (som oftast) og då treng lesehodet å flytta seg mindre. Så faktisk er det raskare med ein stor harddisk enn ein liten. Unntaket er Western Digital sine Raptor diskar som er laga for å brukast som OS-diskar og som har svært rask lesetid. Lenkje Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Diverre er nok dette feil. Det er faktisk slik at jo meir plass det er på ein disk, dess tettare ligg infoen (som oftast) og då treng lesehodet å flytta seg mindre. Så faktisk er det raskare med ein stor harddisk enn ein liten. Unntaket er Western Digital sine Raptor diskar som er laga for å brukast som OS-diskar og som har svært rask lesetid. Lenkje Takk for kjapt svar. Ja da kan jeg bare avbestille 320 gb-disken og heller kjøpe en 500 gb som os disk. Den er ikke så mye dyrere enn 320gb Thanx Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Eller ein 1TB disk :!: Det hadde vært noe, men må holde meg til The Budget. Veldig fin oversikt i lenka du postet. You saved my day. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Det er godt å høyra:D PS. Google er din ven Endret 29. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå