gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei Jeg skal kjøpe meg xbox, og det må vel oppgraderes i firmware evt updates fra xbox live nå når jeg starter den for første gang? Jeg har ikke trådløs nettverk, og derfor er den eneste løsningen å koble den opp mot pc skjermen min (gammal high quality eizo skjerm) midlertidlig mens jeg oppdaterer xboxen via vanlig internett kabel. Det jeg lurer på er, hva trenger jeg? Har xbox vga inngang eller må jeg bare kjøpe en konverterer? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox360vgahdcable/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det ikke lettere å bare ta med TVen til der du får internett fra, istedenfor å måtte kjøpe en kabel til et par hundre kroner og koble den til en gammel PC-skjerm? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Er det ikke lettere å bare ta med TVen til der du får internett fra, istedenfor å måtte kjøpe en kabel til et par hundre kroner og koble den til en gammel PC-skjerm? Tven min er en 32 widescreen crt (de dyreste...) og dermed de tyngste.. Den veier mye og er stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå