Mr. Bojangles Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei Er ganske lei av de norske nettavisene, som VG-nett, som bare skriver om kjendiser, "10 tips for å gå ned i vekt til sommeren" og andre agurkyheter. Finnes det noen gode nettaviser, gjerne utenlandske (helst engelskspråklige) som faktisk tar for seg nyheter, politikk og økonomi? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Du har jo BBC. Endret 29. april 2008 av Reppelarsinj Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 www.zeit.de ist ein gutes avis für alle deutsche noobs gehört mir. Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 The Times og Financial Times er i hvertfall gjengangere på skjermen når frokosten min inntas. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) The New York Timeser bunnsolid på de fleste kanter og har omtrent alt av nyheter du trenger. Du kan også abonnere på nyhetsbrevet deres, hvor du kan huke av hva du er interessert i. (personlig så har jeg blant annet Politics huket av, og da US politics) Nevnte BBC er også grådig god. Endret 29. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 http://www.news.com.au/ Om noen liker å holde seg oppdatert på australia og oseania området. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Mer en tidskrift enn avis, menThe Economist er så absolutt å anbefalle. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 The Guardian er ikke så tabloid som The Sun. The Guardian holder seg mer på den seriøse siden, mens The Sun gjerne drar frem folk på et latterlig eller motbydelig vis. Kommer helt ann på hvordan man ser på det. Men jeg ville tatt en kikk på The Guardian, liker'n veldig godt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå