AltuZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hey.. Vell topic sier det meste jeg har lyst til og prøve og selge min pc eller hvertfall finne ut prisen jeg kunne fått for den.. Den er selv bygget i et Chieftec kabinett som det er noe små skader på men ikke noe stort. Pcen er heller aldri overklokket ikke prøvd heller. Har ikke skifta ut vifta på skjermkortet så orginalen sitter men skurer litt. Info: CPU: AMD Athlon XP 2600+ Minne: 2gig DDR 3200 (husker ikke navn) Hovedkort: Asus A7N8X-E Deluxe Skjermkort: NVIDIA GeForce 6600GT 128mb HD: 2x 200gb en Samsung Spinpoint og en western digital (vis jeg ikke husker feil) Skjerm: NEC MultiSync LCD 1770NX Det er også med en CD/DVD Brenner som jeg ikke husker navn på hehe. Takker for alle svar på forhånd Mvh Arne Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rund tusenlappen vil jeg påstå. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) jaok ser ikke poenget med og selge den da hehe kan vel like gjerne ta vare på den som "server" takker for raskt svar Endret 29. april 2008 av AltuZ Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Rund tusenlappen vil jeg påstå. Det er ingen vits i å selge brukte PC-er. Du får så lite for de. Bedre å beholde den å eventuelt bruke den som backup-PC eller som en ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå