Thlom Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Litt merkelig problem, men noen har vel peiling. Når jeg skal installere Red Hat 8.0, så går alt greit en stund, så plutselig låser alt seg og skjermen blir svart. Det skjer på forskjellige plasser i installasjonen, alt ettersom hvor lang tid jeg bruker. En gang kom jeg helt til kopieringen, men når jeg satte i CD 2 og trykkte OK, så låste alt seg og skjermen ble svart. Jeg har installert RH 8.0 på samme maskin med samme skjerm før. Så jeg aner ikke hva som er feil GeForce 4 TI 4600 Compaq MV740 skjerm ASUS P4PE hovedkort. Håper noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tja. Kansje kjøre memtest86? Har du prøvd å loade defaults i bios eller å cleare cmos? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tja. Kansje kjøre memtest86? Har du prøvd å loade defaults i bios eller å cleare cmos? Nei det har jeg ikke testet. Skal teste når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Ingenting hjalp Prøvde å installere i text mode, hjalp ikke det heller. Virker helt skrudd dette her. Virker som om installasjonen låser seg etter en hvis tid, for det er forskjellige steder i installasjonen den låser seg hver gang. Er det noen som har aning om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå