Acrula Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ja, etter noen år nå med min Xbox360 så måtte jo dette probleme også ramme meg : / I det siste har jeg merka at xbox bare plutselig "frøs" sånn uten videre mens jeg spilte eller så på film. Men nå har de 3 "fryktede" ringene dukket opp hos meg også. Jeg leste rundt på nettet om hva jeg skulle gjøre for å fikse dette problemet, jeg prøvde da "håndkle trikset", som gikk ut på å pakke den inn me håndklær og la den kjøre for ca 20 minutter, så la den kjøle for 5-10 minutter. Jode, fikk bort de røde ringene, men det var langt ifra stabilt, den "frøs" fortsatt sånn innimellom. Men så dukket de 3 røde ringene opp igjen... Jeg orka ikke tanken på å sende den inn, da jeg snart skal reise, og ville prøve GTAIV, så jeg prøvde forskjellige ting frem, som å dunke svakt på den osv... funka ikke... men SÅ prøvde jeg sånn helt uten videre å holde inne AV/PÅ knappen, ca 10-15 sekunder, og de 3 røde ringene gikk bort, og Xboxen fungerer som normalt... enda hvertfall Så, noen som har opplevd noe lignende? Ble ganske overaska selv at det ikke var mer enn som så som skulle til. Endret 29. april 2008 av Acrula Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er vel ikke akkurat en vidunderkur du har kommet opp med. De fleste maskinenen som får RROD kan virke når du skrur den på neste gang. Problemet blir ikke borte av den grunn. Vil heller anbefale deg å sende den inn til reparasjon mens du fortsatt har garanti. Tar ca 10 dager, og etterpå starter den hver gang! Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 fikk RROD selv en gang, men det eneste jeg gjorde var dra ut stikkontakta og sette den inn igjen. i det hele tatt ingen stor trussel for meg Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Som en her har sagt før meg, så burde du nok sende den inn. Men, jeg tviler på at det kun kommer til å ta ti dager. Da jeg sendte inn min, brukte de tre uker. Og i tillegg fikk jeg med 30 dager gratis live gold medlemskap. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 skjedde med meg og :S jeg bare tok ut alle ledningene (unntatt strøm kablen) jeg slo på xboxen og det var FIRE røde lys (fordi skjerm kabelen var ute) viftene og alt startet igjen etter jeg satt i skjerm kabelen, og de tre røde lysa var borte ganske enkelt og fikse funker bra nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 1 uke tok det for meg å sende inn Xboxen. . da skiftet de hovedkort og dvd drev. Så finnes solskinnshistorier også.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har mottatt lik-eske til min box nå. Hvordan "leverer" man den inn til rep.? Skal jeg bare pakke ned boxen og gå til et postkontor, eller må jeg ringe dhl og få de til å plukke den opp? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hos meg kom DHL med en eske som de puttet boxen oppi.. så hos meg tok de alt med seg på samme turen.. Men ja, du må ringe DHL for å få dem til plukke opp eska. Den skal ikke leveres til posten, for da har de ikke mulighet til å spore forsendelsen.. det var begrunnelsen jeg fikk. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Herregud da, dere er faen heldige i forhold til meg!! Jeg måtte vente 9-11 uker på å få min 360 tilbake , og hadde jeg ikke reiset til Elkjøp og spurt etter hvor den var så hadde jeg måtte ventet 3 til 5 uker mer Dem hadde rotet vekk min, så jeg fikk flunka ny boks Den har ikke låst seg en eneste gang, så jeg håper på alt er i skjønneste orden Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fikk min igjen etter bare en snau uke. Tok faktisk lengre tid å få selve esken jeg skulle sende den i :!: De skiftet hovedkort og dvd-spiller hos meg. En dvd-spiller som er mye mer stillegående enn den andre,,, herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå