CR-7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei folkens, Jeg fikk bot igår, Det var utrolig unødvendig, Jeg parkerte På gjesteparkeringa med bilen til en kompis, Det står klart og tydelig 2Døgn! Jeg parkerte, gikk hjem kom tilbake etter 30min, så hadde jeg fått bot! Så nå har jeg ringt dem, og dem ba meg sende klage melding, Noen som vet hvordan dette gjøres? hva det bør inneholde osv? Trenger hjelp, Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er selskapet med her? http://www.parkeringsklagenemnda.no/index.html Hvis de er det ligger det et skjema på siden Lenke til kommentar
CR-7 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Selskapet heter Smart Security, Tror ikke den står der!? Lenke til kommentar
eyzo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Står det ikke forklart på baksiden av boten? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I følge FBI så har Smart Securitys fått mange klager mot seg hos Forbrukerrådet der det er tvist om tid. Det er ikke hver dag jeg linker til et forbrukerprogram, men denne gangen gjør jeg det siden det er snakk om samme firma og firmaet har fått en del klager. Dette firmaet er heller ikke medlem av parkeringsklagenemnda, og jeg antar at de baserer seg på at de som har blitt ilagt kontrollavgift ikke gidder å la saken ende hos forliksrådet siden det koster ca. 800 kr hvis de skulle tape der. I FBI reportasjen fra 27.02.08 som heter Parkeringsbot med feil tidspunkt får vi beskrevet en situasjon der parkeringsvakten ikke bare setter feil tidspunkt på gebyret, men også bevisst stiller kameraet de bruker for å ta bilder med feil tidspunkt. Heldigvis hadde vedkommende i denne situasjonen godt belegg for å hevde at hun ikke hadde stått over tiden. Link til innslaget: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/353349 P.S Norpark (som er parkeringsbransjens egen interesse organisasjon)kaller slike private firmaer som står utenfor parkeringsklagenemnda for useriøse firmaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå