Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kjører selv med 3 magnumblokker+ BIE II meeeeeget bra Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan man stole på det da? post oppkrav. må jo sendes. bor i andre enden av landet... haugesund. Prøv å snakk med ham over telefon, de fleste seriøse som selger ting er som regel villige til å sende i oppkrav / evt. pengeoverføring. Er selgeren seriøs og du som kjøper likesinnet, burdte (og skal i mine øyne) kontaktpersonalia oppgis. Folk som ikke er villige til å oppgi skikkelig kontaktpersonalia på forespørsel, men kun gjemmer seg bak tvilsomme mailadresser og uregistrerte telefon nr, anser jeg som useriøse og ikke til å stole på. De aller fleste er ærlige sjeler, selv om det finnes noen idioter der ute som liker å lure penger av andre mennesker. Men sånn er det jo bare, på alle områder i livet. Lenke til kommentar
tellus Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tror ikke de er vits å kjøpe brukt. Alle delene skal kjøpes gjennom firma jeg jobber hos, slik at jeg slipper moms,skatt osv. får ikke skrive av på skatten da tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå