Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar PC - feil og heving av kjøp

Anbefalte innlegg

Heisann! :roll:

Sommeren 2006 kjøpte jeg meg en bærbar, en ASUS A6VM.

Etter kort tid begynte et irriterende problem å oppstå.

Når jeg skal slå den på, så vil ikke windows starte opp, skjermen er hvit og går over til rødtoner og deretter til helt svart. Den vil fortsatt ikke starte opp, men noen ganger ganger så starter den opp normalt, andre ganger ikke. Mest ikke som normalt. Det som har hjulpet noen ganger er å trykke Fn tasten og F7. Men dette er jo en feil med PC-en og det er er vært sjeldent at dette hjelper. Jeg sendte den inn, og jeg fikk den tilbake igjen etter 4 mnd'er. Grunnen til dette var at domenet hadde blitt tatt over av et annet firma, det hadde ikke gått konkurs, men det hadde solgt. Det funket bra i begynnelsen, men etter ca like lang tid som da den var ny, oppsto akkurat samme problem igjen. Jeg sendte den inn igjen, og nå har de hatt den inne i 2 mnd'er, og fikk den tilbake igjen i forrige uke. Jeg skrudde av PC-en og samme problemet oppsto igjen. Det eneste de hadde skreve de hadde fiksa var å oppdatere bios og driverne sånn at jeg skulle takle problemet bedre...

Ikke fikset med andre ord.. Så nå lurer jeg på om noen der ute kan hjelpe meg litt..

Hva er problemet til denne lille laptopen, og jeg veit jeg har krav på å oppheve kjøpet når samme problem har oppstått 3 ganger, men hvordan er det når det er nye folk som eiger dette firmaet?

Hvis noen lurer, så er dette jmdata.no som fikk ny eiere og ble til fundata.no

Setter utrolig stor pris på raske svar :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...