crosby32 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ja de har hatt en del problemer med å trykke opp nok eksemplarer av PS3 versjonen men for de av oss som har begge to spiller det jo ingen rolle om det står xbox eller playstation3 på coveret. Vel, er jo ganske dumt hvis man har begge maskiner og velger PS3 versjonen. Da sitter man jo der og har ingen mulighet for å spille de eksklusive episodene. Og ikke får man risting i konntrolleren heller med mindre man har punget ut 500kr for DS3. Følger jo ikke med DS3 i GTA4 PS3 pakken engang. Helt håpløst. Nøyaktig 250 kr + frakt på VGP? DS3 har ikke kommet ut i Norge, så er uansett ikke aktuelt. Er den enda ikke kommet ut her? Er jo enda verre. Var nesten sikker jeg hadde sett den til salgs for rundt 500kr. Var kanskje forhånd bestilling pris da. Å bestille fra VGP er vel ikke særlig aktuelt for de fleste, så blir nok 500kr i butikker her. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har 3 eksemplarer av spillet nå jeg 2x Xbox 360 og en PS3 versjon Synd bare jeg ikke kommer til å bruke PS3 versjonen på noen uker lol! hahahahha Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Takk og pris at Spaceworld i Arendal fikk "ekstra rasjoner" utpå dagen. Hadde forhåndsbestillt, men de hadde setti meg opp på Age of Conan av en eller annen rar grunn. Men det endte bra. Gikk smilende derfra og helt hjem Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Her er hvertfall en som har misforstått hva slags versjon det er mangel på. Endret 29. april 2008 av gorber Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Her er hvertfall en som har misforstått hva slags versjon det er mangel på. Hahaha at det går ann! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Her er hvertfall en som har misforstått hva slags versjon det er mangel på. ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg fikk det levert i postkassa på launch for 200,- mindre.. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ugh, ser ut som om jeg må bite i det sure eplet å kjøpe fra Spaceworld på Kvadrat... Må vel ut med 700 spenn tenker jeg...Men alt annet ser ut til å være tomt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 grunnen til sjevfordelingen vill jeg anta at er pga at ps3 versjonen er i Blu-ray format og xbox versjoen er på DVD... dvd er blilligere og enklere å kopiere i stor skala hvis jeg ikke tar helt feil Om ikke billigere, raskere. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om noen på Østlandsområdet har PS3 versjonen inne? Har ringt rundt, men ingen har av de jeg har ringt. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan være at PS3-versjonen er mer populær... Butikkene har helt enkelt fått mye mindre kopier til PS3. (opptil 30 prosent færre) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ja de har hatt en del problemer med å trykke opp nok eksemplarer av PS3 versjonen men for de av oss som har begge to spiller det jo ingen rolle om det står xbox eller playstation3 på coveret. Vel, er jo ganske dumt hvis man har begge maskiner og velger PS3 versjonen. Da sitter man jo der og har ingen mulighet for å spille de eksklusive episodene. Og ikke får man risting i konntrolleren heller med mindre man har punget ut 500kr for DS3. Følger jo ikke med DS3 i GTA4 PS3 pakken engang. Helt håpløst. Nøyaktig 250 kr + frakt på VGP? DS3 har ikke kommet ut i Norge, så er uansett ikke aktuelt. Er den enda ikke kommet ut her? Er jo enda verre. Var nesten sikker jeg hadde sett den til salgs for rundt 500kr. Var kanskje forhånd bestilling pris da. Å bestille fra VGP er vel ikke særlig aktuelt for de fleste, så blir nok 500kr i butikker her. Hvorfor betale mye mer for å få den senere ? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om noen på Østlandsområdet har PS3 versjonen inne?Har ringt rundt, men ingen har av de jeg har ringt. Så dvs det er stort sett INGEN sjapper i hele østlandsområdet som har ps3 kopier inne!? Bor I oslo, men virker som det er tilnermet umulig å få fatt i en kopi...? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det kalles elendig planlegging fra Take two og KE media i Norge. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Der har jeg fått de slimete eksamenstidsfingrene mine i en kopi av GTA4. Takk til Underholdningsmagneten i Bodø! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Der har jeg fått de slimete eksamenstidsfingrene mine i en kopi av GTA4. Takk til Underholdningsmagneten i Bodø! Farken, at jeg ikke tenkte på underholdningsmagneten... hva betalte du der? Jeg betalte 599.90,- på Spaceworld igår Men akkurat fått lønn så var ikke så nøye på det Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg betalte 599 der og, ikke prisen som var det viktigste for meg akkurat nå. Elkjøp kan bare "selge" det så mye de vil til 379,- men når de ikke klarer å ha varen på lager kan de suge seg sjøl! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Enig, men sånn er det jo alltid på elkjøp da... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, det er det. Derfor synes jeg det er greit å støtte opp om lokale næringsdrivende slik som UM,spesielt siden prisene hans normalt sett er ganske ok. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Her er hvertfall en som har misforstått hva slags versjon det er mangel på. Da har han justert ned til under halve prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå