spae Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når jeg nå skulle kjøre tv ut fra mitt gf4 ti4400, som gjort så mange ganger før, stod det først at TV Tool ikke kunne finne noen tv chip i grafikkortet. Merkelig, siden jeg alltid har brukt dette programmet for å få tv ut før, og det har funket strålende. Når jeg så nærmere etter, på display properties, ser jeg at det ikke lenger er to skjermer der (1 og 2). Heller ikke når jeg trykker på Finn skjermer. Eneste mulige valgbare nView moduser er standard (dualview). :o Noen som har hatt et lignende problem, eller har noen forslag til løsning? Kan det være skjermkortet mitt som plutselig har sagt takk for seg, når det gjelder tv ut? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Avataren din er altfor stor, og det er heller ikke lov med animerte avatarer. Har du prøvd den på andre TV'er? Noe lignende skjedde meg, da måtte jeg bytte skjermkortet. Spurte hvorfor, og de sier at det kan ha noe med over-spenning på TV inn/ut gangen, slik at det blir ødelagt... Lenke til kommentar
spae Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 ok, takk, byttet avatar nå :oops: har ikke prøvd på andre tv'r. hvis det er en over-spenning, er det da en garanti sak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå