Gå til innhold

Assassin's Creed: Alle vil drepe meg?

Anbefalte innlegg

Jaja, da har jeg fått tak i Assassin's Creed til PC og koser meg.

Har ikke kommet langt, skal reise til en annen by nå (etter den første stor byen) men noe som plager meg er at ALLE vakter vil jo bare drepe meg! Fatter ikke dette, er jo kanon stress å må "gå" overalt.

Hva kommer dette av? Har jeg gjort noe galt slik at alle vaktene er "informed" plutselig? Jeg reddet jo alle i byen, og folk fikk jo panikk da jeg sloss der i gatene, men jeg tenkte ikke at dette ville resultere i total hat mot meg.

Er det sånn spillet er, eller har jeg rotet det opp?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, da har jeg fått tak i Assassin's Creed til PC og koser meg.

Har ikke kommet langt, skal reise til en annen by nå (etter den første stor byen) men noe som plager meg er at ALLE vakter vil jo bare drepe meg! Fatter ikke dette, er jo kanon stress å må "gå" overalt.

Hva kommer dette av? Har jeg gjort noe galt slik at alle vaktene er "informed" plutselig? Jeg reddet jo alle i byen, og folk fikk jo panikk da jeg sloss der i gatene, men jeg tenkte ikke at dette ville resultere i total hat mot meg.

Er det sånn spillet er, eller har jeg rotet det opp?

Om det er mellom byene vaktene angriper deg er det normalt men om det er i byen må det garantert være noe som er galt. Det er umulig at du har fucket opp spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Ute i Kingdom-området er alle vaktene bare totalt paranoide hele tiden, så du kan stort sett glemme å bevege deg i noe annet enn sneglefart så lenge noen av dem ser deg (med mindre du satser på å løpe fra dem).

Inne i byene blir vaktene gradvis mer og mer paranoide etter hvert som du dreper flere og flere av dem, og i mindre grad også hvis du skaper mye oppmerksomhet rundt din person ved f.eks. å bedrive fasadeklatring ved høylys dag, midt i handlegaten. I alle fall virker det sånn. Det skal riktignok ganske mye til før byvaktene er der som vaktene rundtom i det hellige land er når det gjelder mistenksomhet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Ahhh ok, så da er det bare å drepe alt som går utenfor byen?

Godt å vite.

Foresten så HATER jeg metoden for å QUIT spillet! Nå bruker jeg bare Alt+Ctrl+Del og tvinger driten ned....sukk..

Helt enig, dette er helt på trynet. Jeg bruker alt+f4. Det er mye kjappere enn ctrl+alt+del ;)

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar

Alt-f4 her også. Ser ut som om de glemte å tilpasse akkurat menyen til PC, og overså det faktum at vi tross alt ikke skrur av maskinen eller napper ut platen når vi er ferdige å spille... Alas, slik går det i disse konsolldager.

Eller vent, hoi, jeg så youtube-videoen - og det var faktisk mulig å gå ut av spillet uten å måtte bruke alt-f4, altså. Bare at man måtte inn igjen på profilen først, etter å ha gått ut av den. Jeg innrømmer at jeg ikke oppdaget dette før nå, og jeg har fullført spillet.. :|

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det kjappeste er vel bare å skru av lyden (så du slipper "bleep bleep bleep") og stormri gjennom hele området til du kommer dit du skal. Om du så skulle bli slått av hesten så er det bare til å fortsette å løpe til du finner en ny hest. Og om du skulle havne i et hjørne med 20 vakter rundt deg er de uansett for hjernedøde til å klare å drepe deg.

Lenke til kommentar
Ute i Kingdom-området er alle vaktene bare totalt paranoide hele tiden, så du kan stort sett glemme å bevege deg i noe annet enn sneglefart så lenge noen av dem ser deg (med mindre du satser på å løpe fra dem).

Eller slakter alle sammen :!:

Lenke til kommentar

Eller slakter alle sammen :!:

Jeg liker å late som om det faktisk lønner seg å gå stille i dørene. :p

Lenke til kommentar

klarte å bli oppdaget i andre del av Acre tror jeg det var (slott med høye vegger) og når jeg gjorde hovedoppdraget klarte jeg å bli avslørt også løp jeg rundomkring i slottet helt til jag fant ut at jeg skulle prøve å ta alle som løp etter meg, og idet jeg dreper han siste så ser jeg at det var han jeg skulle drepe i utgangspunktet. og jeg som hadde tenk å gjøre oppdraget på nytt :(

Var en tid imellom all løpingen jeg lekte "kongen på haugen" oppå et lite tak :p

Lenke til kommentar

Det er litt tragisk at når man endelig får en hest å ri på, klikker vaktene og tror du er terrorist bare fordi du springer forbi dem. Altså er det meningen man skal traske med hesten i sneglefart. Veeeeeeeldig morsomt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...