lassefos Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Enhver mann med vett i skallen vet at det ikke finnes noen førstedivisjon. Det er Eliteserien, og så er det andredivisjon. Frode Øverli befinner seg så absolutt i Eliteserien. Les mer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ser ut som denne må skaffes gitt. Liker dog tegningene han har i dag bedre enn de første. Pondus er jo tidenes beste norske tegneserie og den slår mange av de utenlandske også. Rett og slett overlegent! Endret 29. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Dette passet meg svært bra. Har vært på utkikk etter de tidligste bøkene, men har ikke funnet noe nytt. Ser ut som om billigste pris er 349,- både bokklubben og capris har den til den prisen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Liker dog tegningene han har i dag bedre enn de første.Hehe, sånn er det med så å si alle tegneserier - du skulle tatt en titt på South Park ep1, Simpsons ep1 og Family Guy ep1. :-p Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe denne boken, da jeg har blitt litt lei av at han bruker gamle striper i bøkene han gir ut. Noe som er grunnen til at jeg ikke kjøpte den siste boken han kom med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Pondus er jo kongen. Må anskaffes. Har ikke noe fra før av uansett, så dette er jo en fin måte å starte samlingen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Har ingen av bøkene ved tittel "Første Omgang" etc, så Eliteserien kan fort bli innkjøpt.. Lenke til kommentar
kbogart Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Enhver mann med vett i skallen vet at det ikke finnes noen førstedivisjon. Det er Eliteserien, og så er det andredivisjon. Frode Øverli befinner seg så absolutt i Eliteserien. Les mer Ehm, under eliteserien er førstedivisjon/adeccoligaen, andredivisjon er nr 3 Har forøvrig ingen av de tidligere bøkene så denne her skal jeg ha Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Enhver mann med vett i skallen vet at det ikke finnes noen førstedivisjon. Det er Eliteserien, og så er det andredivisjon. Frode Øverli befinner seg så absolutt i Eliteserien. Les mer Ehm, under eliteserien er førstedivisjon/adeccoligaen, andredivisjon er nr 3 Har forøvrig ingen av de tidligere bøkene så denne her skal jeg ha Poenget her var nok at førstedivisjon strengt tatt er "andredivisjon", om du skjønner? Lenke til kommentar
kbogart Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Poenget her var nok at førstedivisjon strengt tatt er "andredivisjon", om du skjønner? Jess, den var kanskje litt for pirkete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg