Erlendz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg er en av de sikkert mange morrowind entusiastene her i verden. Jeg har selvsagt kjøpt meg spillet orginalt, men jeg tenkte å kopiere et eksemplar til av det for å ha på hytta hvor jeg tilbringer ganske mye tid. (Etter det jeg har forstått er dette lov) Dette gjorde jeg i clone cd. Kopien så ut til å hvirke bra, men etter en stunds spilling går spillet plutselig tilbake til windows uten grunn. Tiden jeg kan spille før at dette skjer varierer veldig. Jeg er sikker på at det er kopien det er noe galt med i og med at det samme skjer hvis jeg bruker kopien på pcen hjemme. Hva kan grunnen til dette være? Hvordan kan jeg lage en feilfri kopi av spillet? Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg er langt ifra noen kopiexpert så jeg sliter med et annet problem med en kopi som det gikk feilfritt å ta! Det går ikke an å installere morrowind ifra kopien, men viss jeg installerer med originalcd'n så går det fint å spille med kopien! Men så lenge originalcd'n fungerer så gidder jeg rett og slett ikke å bry meg! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ha også morrowind. Det ruler!!! Du må prøve newerwinter nights også! Prøv clonyxxl i tillegg til clonecd. Mener å huske det funket for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 OterOter: Vær litt mere oppmerksom hva du setter som topic/emne på threaden din. Les nettikette for "fornuftig" bruk av emnefelt. Ecthelion. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har ofte problemer med kræsj til desktop når jeg spiller Morrowind, selv etter å patcha. Bruker nocd-crack så jeg slipper å sjonglere med cd'ene hele tida. Når jeg har en lang session (4-5 timer kanskje) så hopper det ut i desktop minst 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå