Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angående fester, natt til 1.mai.


Gjest Gutt16

Anbefalte innlegg

Gjør som kameratene dine gjør. Syntes du ikke det er så gøy på fest, neivel. Bare det ikke ender med at du sitter hjemme alene 1. mai, det er en kjip situasjon. Kjenner flere som har vært i samme situasjonen, noen har endt opp som loners, mens andre har vendt seg til drikkekulturen og har mange gode venner osv. Har du venner som ikke drikker og ikke drar på fest er det flott, heng med de, har du ikke det, dra på fest, vær sosial og suck it up!

 

Du får velge hvor mye du vil vektlegge kommentaren min, og jeg gidder ikke hets fra andre brukere om at det er kult å være edru osv og at ingen andre har noe makt over deg. Kanskje gjelder det i et utopia, men ikke den virkelige verden.

 

 

Natt til 1.Mai? Da skal det helles nedtpå, gjerne flere bøtter med alkohol.. Skjønner meg ikke på folk som sitter hjemme alene og ser TV f.eks på denne dagen, kom deg ut mann! Du angrer ikke

 

Ingen som har engang har tenkt på at det finnes et alternativ til å sitte hjemme eller drikke seg full på fest -- å dra på fest uten å drikke seg full?

 

Jeg har ikke tenkt å fortelle noen at det er kult å være edru, men det blir et falskt dilemma å si at du enten er sosial og full eller sitter hjemme foran tv-en og er loner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal selv sitte hjemme og spille harvest moon og kose meg.. dama skal på kveldsvakt og er ikke ferdig for i natt. Så jeg skal hente henne i natt og da ser jeg ikke poengent i og dra ut. Og for meg har det aldri vert så viktig med denne festinga. Men jeg er langt i fra avholdsmenneske og er nok ute og drikker sånn 2 ganger i mnd ca. Men mann må ikke ut natt til første for og ha en trivelig kveld!

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

 

du kan være inne på noe der ja. Og kansje fordi 1 mai er arbeidernes dag og siden alle har fri dagen etterpå passer det sabla godt å være fylla syk :p

Lenke til kommentar
Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

 

du kan være inne på noe der ja. Og kansje fordi 1 mai er arbeidernes dag og siden alle har fri dagen etterpå passer det sabla godt å være fylla syk :p

 

At alle har fri dagen etterpå, hvor i all verden har du det fra ? Finnes folk som ikke går på skole og da vet du :p

Lenke til kommentar
Gjør som kameratene dine gjør.

Er ikke dette representativt for ungdom i dag? Absolutt ingen selvstendighet men bare gjør det vennegjengen gjør? Nei, ta heller å følg den kursen som du mener er riktig for deg, og ikke det som er riktig for kameratene dine. Tror du virkelig de med mest suksess i verden har gjort som kameratene sine hele livet, eller har de gjort opp sine egne meninger og tatt egne valg?

Lenke til kommentar
Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

 

Nei, 16. Mai er festdag numero uno for russen, 1. Mai blir nok bra den og. ( er selv russ)

Lenke til kommentar
Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

 

du kan være inne på noe der ja. Og kansje fordi 1 mai er arbeidernes dag og siden alle har fri dagen etterpå passer det sabla godt å være fylla syk :p

 

At alle har fri dagen etterpå, hvor i all verden har du det fra ? Finnes folk som ikke går på skole og da vet du :p

 

Festen er natt til første, altså folk har fri første.. De fleste ihvertfall..

Lenke til kommentar
Gjør som kameratene dine gjør.

Er ikke dette representativt for ungdom i dag? Absolutt ingen selvstendighet men bare gjør det vennegjengen gjør? Nei, ta heller å følg den kursen som du mener er riktig for deg, og ikke det som er riktig for kameratene dine. Tror du virkelig de med mest suksess i verden har gjort som kameratene sine hele livet, eller har de gjort opp sine egne meninger og tatt egne valg?

lol, selvfølgelig gjør man det vennegjengen gjør, nettopp fordi man vil være med vennene sine. Da får man heller få seg andre venner. Trenger ikke alltid gjøre det man har mest lyst til, mange av venna mine er ikke så glad i å drikke men de blir som oftest med fordet, nettopp fordi de vil være med venna sine...

Lenke til kommentar
Er ikke natt til 1. mai egentlig russens festdag? Jeg tipper at det starta med at bare russene var ute å fæsta får å feire starten på russetida, men etter hvert har bare fler og fler joina de. Har jeg rett?

 

du kan være inne på noe der ja. Og kansje fordi 1 mai er arbeidernes dag og siden alle har fri dagen etterpå passer det sabla godt å være fylla syk :p

 

At alle har fri dagen etterpå, hvor i all verden har du det fra ? Finnes folk som ikke går på skole og da vet du :p

 

Festen er natt til første, altså folk har fri første.. De fleste ihvertfall..

Der jeg jober (anleggsfirma) så har vi fri 1mai og 2mai hvertfall ;) Er noen fornuftige hoder i styret tydeligvis.
Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er.. Fram til nå har både kjæresten og så godt som alle vennene prøvd å presse meg til å bli med ut i kveld. Jeg har null lyst, og jeg blir bare lei meg og deprimert over å skuffe alle.

 

Jeg skal ikke drikke i kveld, men jeg føler jeg "må" være med på et lite vors som begynner nå snart. Har egentlig ikke lyst, men..

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan det er.. Fram til nå har både kjæresten og så godt som alle vennene prøvd å presse meg til å bli med ut i kveld. Jeg har null lyst, og jeg blir bare lei meg og deprimert over å skuffe alle.

 

Jeg skal ikke drikke i kveld, men jeg føler jeg "må" være med på et lite vors som begynner nå snart. Har egentlig ikke lyst, men..

Vær glad du har det problemet, ikke omvendt :(

Lenke til kommentar
Ingen som har engang har tenkt på at det finnes et alternativ til å sitte hjemme eller drikke seg full på fest -- å dra på fest uten å drikke seg full?

 

Jeg har ikke tenkt å fortelle noen at det er kult å være edru, men det blir et falskt dilemma å si at du enten er sosial og full eller sitter hjemme foran tv-en og er loner.

Ey, noen som har skjønt det.

 

Hvor kommer forresten foreldrene inn i bildet? Jeg synes det virker rart at alle foreldrene til "alle andre" synes det er ok at ungene dems på rundt 14-16 år drikker. Så vidt jeg vet om er det et heftig mindretall som synes dette er greit. Mine egne foreldre hadde flådd meg levende.

Lenke til kommentar

Forskjellige foreldre også, jeg fikk lov av moren min, men hadde pappa vist noe hadde han drept meg siden jeg holdt en fest for 2 uker sia og da ble politiet inblandet osv.

 

var på en stor fest i kveld, gadd ikke være lenge men var med en god venn av meg, møtte massevis av folk også.

 

og heh...Jeg har også funnet dårlige sider av Alkohol i dag...når jenter som er 2-3 år yngre en meg maser om sex da er det no feil i verden...Takk gud for at jeg ikke hadde drikki mye!

Endret av Surmoth
Lenke til kommentar
Jeg drikker for siste gang. Har idag erfart alle de dårlige sidene ved alkohol................................................. Takk for meg

Har ved flere anledninger vurdert det samme, men ga faen siden jeg f.eks alltid drikker alkohol for å nyte det og ikke for å bli wasted, så det har gått rimelig flotters. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...