Gå til innhold

BK: La flagget Svaie

morlie

Anbefalte innlegg

Kanskje lit misvisende tittel, men kom ikke på noe annet. det var det første jeg tenkte når jeg så bildet og begynte å redigere det.

Hadde bare 50mm på den tiden så det ble litt trangt å ta bilder av toget når de står 1m unna deg, men jeg synes at dette ble et greit bilde. også et litt kult bilde å forske på redigering som jeg har gjort nå, dette er det første bildet jeg har redigert sånn som dette.

Tips, ros og slakt mottas med et smil:)

17maicopy.jpg

Edit: ser nå at rammen blir altfor liten

Endret av morlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg ville heller ikke farge alle flaggene, men bare de som "markerte" seg mest

Akkurat dét er jeg enig i, det blir bare teit med noen røde flekker her og der. Ellers er jeg litt enig i at det er trist med helt grå bakgrunn. Du kunne ikke bare skrudd ned saturation littegrann på resten da? Beholdt fargene, men fortsatt fått fremhevet flaggene?

Hehe si, det var vel lastet opp av en bruker som kaller seg Barefett Fettkula?

Stemmer det... er det deg, eller har noen rappa det? I allefall lett å tenke på den pågående flaggdebatten når man ser dette bildet.

Lenke til kommentar
Jeg synes selective color er oppbrukt. Dessuten er 17mai uten lysegrønne trær like trist som 17mai uten iskrem og pølse.

Alle vet at jeg er enig med jp i det, men når det først er presentert vil jeg likevel gi noe konstruktiv kritikk. Egentlig er det ikke kritikk, men et uttrykk for enighet med fotografen. Det mørke bildet gjør at fargebruken er enda mer tydelig, og det er flott at det kun er noen av flaggene som er i farger. Alt annet ville vært totalt kaos uten estetikk. Mengden flagg som er fargelagt er perfekt porsjonert, hvis man overhodet skal lage et slik bilde. Det siste stiller jeg alvorlige spørsmål til for min del, men i dette tilfellet var det faktisk litt effektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...