Gå til innhold

Ny 30-tommer fra Daewoo til 7700 kr

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Simen1: Har du kjøpt denne 30", eller ble det ikke noe av det? :)

Det var mest for nysgjerrigheten jeg spurte. Jeg er fornøyd med min Dell 24" og har ikke tenkt til å oppgradere før jeg får en god 30" ganske billig (uten at jeg må ned på TN-nivå).

Lenke til kommentar

Hei Simen1, kan jeg spørre om hvilken Dell 24" du har og om du er fornøyd/misfornøyd med noe? Jeg har lyst på 24" fra dell jeg også, jeg finner to stk, TrueColor E248WFP og UltraSharp2408WFP til henholdsvis 3412kr. og 6837kr. Men så finnes det en UltraSharp 27" til 7138kr også?

Er det stor forskjell på bildekvaliteten/faktisk ytelsen? Hva slags panel er på disse?

Om noen vet hadde det vært hyggelig å vite.

Lenke til kommentar

Jeg har UltraSharp 2407 WFP (forgjengeren til 2408 WFP). Det er et S-PVA panel som sitter i den. Den billigere E248 WFP har TN-panel. Det er ganske stor kvalitetsforskjell på disse panelene.

Hvis du vurderer å betale ca 7000 kr for en god skjerm og Daewoo 30" har et godt panel så er den sikkert et mye bedre valg enn Dell UltraSharp 2408 WFP.

Lenke til kommentar

Hvis det er sikkert at Daewoo 30" har S-PVA, vil den da gi gode farger og god kontrast, eller er det store forskjeller selv innen S-PVA paneler?

Jeg ønsker en skjerm for nettlesing og en god del bilderedigering, og 30" er veldig ønskelig. Men finner veldig få tester av denne skjermen.

Lenke til kommentar

Bare av nysgjerrighet: Hvorfor er det slik? Den er jo fortsatt priset det samme på pixmania.

Edit: Forresten, er det noen som har testet denne eller eventuellt funnet ut noe mer om denne skjermen? Er skikkelig interessert. Vurderer å selge alle skjermene mine slik at jeg akkurat for råd til denne bare for å teste den.

Endret av Megnus
Lenke til kommentar

Hvordan kan du det når den koster 7500kr direkte oversatt fra dollar på HP.com? Frakt og moms kommer jo i tillegg.

Dessuten har jeg nettop kjøpt 27 tommeren til Dell. Men dersom jeg får HP sin 30" for under 7000kr så bruker jeg angreretten til Dell ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...