StianGH Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kommer Arcade versjonen med HDMI og Falcon? Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JA. Men HDMI kabel må du kjøpe ved siden av. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men det følger vel med en komponent kabel? Hørte noe sånt noe.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Du får ikke med Headsett, du får ikke med harddisk som du sikkert vet. Siba.no selger 360 Pro med Falcon og HDMI for rundt 1995 (med frakt 2154). Bekreftelsen: Email, og brodern som skjekka strømforsyninga. Du kan jo alltids bestille HD fra Ebay da. Og headsettet i USA koster ca 10 dollar (fyfaen for en stat vi har, fitteregjering). Endret 29. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Flott! Utrolig raskt svar. Er det "XBOX 360 Spillkonsoll og spillene Forza og Viva Pinãta" du snakker om som har Falcon? Jeg skal bruke PC-skjermen min så jeg bestiller i tillegg "Microsoft XBOX 360 VGA HD AV-kabel". Kan jeg ikke kjøpe en 3. parts-harddisk til Arcaden? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) NEGATIVE! Den har IKKE falcon, står på siden.. Det følger ikke med HD kabel til Arcade! Så har du en flatskjerm med HDMI inngang så kjøp deg en HDMI kabel. Har du dataskjerm som har DVI? Kjøp deg da en HDMI til DVI kabel i stedet. Dataskjermen må også støtte HDCP ellers så kan man vell ikke se DVD-er på Dataskjermen... Jepp skjekka det nå. Raøska ut HDMI kabeln og satte den tilbake i TV'en, får da beskjed at "Beskyttet HDCP kobling har blitt opprettet". Så dataskjermen må støtte HDCP for og kunne se DVD-er.. Over HDMI kabel. Ikke mange DVI skjermer søtter dette, men mange. https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=29 Søk opp skjermen din og se om den har det. 3.Parts harddisk? Aldri sett. Men Ebay selger da. De må vell være orginale? Har ikke hørt om 360 harddisk som er uorginale. Endret 29. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Datt av litt tror jeg. Altså, den Xboxen som Viva Pinãta følger med har ikke verken HDMI eller Falcon? Hvis ikke, kan du linke meg den artikkelen med Xboxen som har Falcon? Jeg skal ikke bruke HDMI utgangen, men koble Xboxen til min 22'. Jeg ser alikevel at den har HDMI siden jeg skal kjøpe ny TV med HDMI om ikke altfor lenge. EDIT: Med 3. parts-harddisker mener jeg enkelt å greit 2,5' SATA disker. Har faktisk ikke DVI på skjermen min. Kanskje på tide med ny skjerm... Endret 29. april 2008 av StianGH Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Du kan ikke koble til Eksternhardisk og lagre Demoer og andre ting på den. Du må kjøpe en orginal harddisk som man setter på Xboxen for og ha Demoer, nedlastede baner osv på. Bare egne ting kan være på Eksterhardisken som feks Filmer, musikk og bilder. Endret 29. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hva med komponent kabel? Ikke hdmi men komponent? Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Tydelig at 360 blir komplisert for mange... Kjøp en arcade 360. De er garantert falcon. Kjøp eventuelt en harddisk senere hvis man føler man får bruk for det. Blir uansett ikke noe dyrere. Med arcade får man også et 256mb minnekort og dvd med 5 arcade spill + noen demoer som ikke følger med de andre pakkene. Minnekort er alltid greit å ha. I dag vil jeg si arcade til 1490 er det lureste kjøpet uansett. Endret 29. april 2008 av crosby32 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tydelig at 360 blir komplisert for mange... Kjøp en arcade 360. De er garantert falcon. Kjøp eventuelt en harddisk senere hvis man føler man får bruk for det. Blir uansett ikke noe dyrere. Med arcade får man også et 256mb minnekort og dvd med 5 arcade spill + noen demoer som ikke følger med de andre pakkene. Minnekort er alltid greit å ha. I dag vil jeg si arcade til 1490 er det lureste kjøpet uansett. Hørte fra en kar at man fikk med komponent kabel også... ja gjør man? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Komponentkabel følger IKKE med xbox 360 arcade... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men premium? Premium/pro/elite kommer med komponentkabel, ja. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 premium og pro er jo helt likt nå vel:P? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Med tanke på at jeg skal bruke kabelen som går fra Xboxen til PC-skjermen min som jeg kjøper utenom, og uten å tenke på harddisk, bør jeg kjøpe Arcade eller Pro? Har Arcade HDMI? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Arcade har HDMI-utgang, men kabel må kjøpes separat Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Raskt spørsmål. Arcade maskinen er klin lik Premium versjonen, bare man ikke får med disk, komponentkabel og slikt? Har nemlig en maskin her med ødelagt DVD drev.. så gidder ikke vente 4 uker på å få maskinen tilbake, så tenkte å kjøpe ny arcade maskin, sette over disken og bruke alt utstyret. Så få tilbake xboxen fra reparasjon og heller bare selge den. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Raskt spørsmål. Arcade maskinen er klin lik Premium versjonen, bare man ikke får med disk, komponentkabel og slikt? Har nemlig en maskin her med ødelagt DVD drev.. så gidder ikke vente 4 uker på å få maskinen tilbake, så tenkte å kjøpe ny arcade maskin, sette over disken og bruke alt utstyret. Så få tilbake xboxen fra reparasjon og heller bare selge den. Riktig. Eller, premium-versjonen har sånn sølvlakk foran på dvd-romen, men selv ikke Jan Thomas bryr seg nevneverdig om slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå