Gå til innhold

Xbox 360 Arcade med HDMI og Falcon?

StianGH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ikke med Headsett, du får ikke med harddisk som du sikkert vet.

Siba.no selger 360 Pro med Falcon og HDMI for rundt 1995 (med frakt 2154). Bekreftelsen: Email, og brodern som skjekka strømforsyninga.

Du kan jo alltids bestille HD fra Ebay da. Og headsettet i USA koster ca 10 dollar (fyfaen for en stat vi har, fitteregjering).

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Flott! Utrolig raskt svar.

Er det "XBOX 360 Spillkonsoll og spillene Forza og Viva Pinãta" du snakker om som har Falcon?

Jeg skal bruke PC-skjermen min så jeg bestiller i tillegg "Microsoft XBOX 360 VGA HD AV-kabel".

Kan jeg ikke kjøpe en 3. parts-harddisk til Arcaden?

Lenke til kommentar

NEGATIVE! Den har IKKE falcon, står på siden..

Det følger ikke med HD kabel til Arcade! Så har du en flatskjerm med HDMI inngang så kjøp deg en HDMI kabel.

Har du dataskjerm som har DVI?

Kjøp deg da en HDMI til DVI kabel i stedet. Dataskjermen må også støtte HDCP ellers så kan man vell ikke se DVD-er på Dataskjermen...

Jepp skjekka det nå. Raøska ut HDMI kabeln og satte den tilbake i TV'en, får da beskjed at "Beskyttet HDCP kobling har blitt opprettet".

Så dataskjermen må støtte HDCP for og kunne se DVD-er.. Over HDMI kabel. Ikke mange DVI skjermer søtter dette, men mange.

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=29

Søk opp skjermen din og se om den har det.

3.Parts harddisk? Aldri sett. Men Ebay selger da.

De må vell være orginale? Har ikke hørt om 360 harddisk som er uorginale.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Datt av litt tror jeg. Altså, den Xboxen som Viva Pinãta følger med har ikke verken HDMI eller Falcon?

Hvis ikke, kan du linke meg den artikkelen med Xboxen som har Falcon?

Jeg skal ikke bruke HDMI utgangen, men koble Xboxen til min 22'. Jeg ser alikevel at den har HDMI siden jeg skal kjøpe ny TV med HDMI om ikke altfor lenge.

EDIT:

Med 3. parts-harddisker mener jeg enkelt å greit 2,5' SATA disker. Har faktisk ikke DVI på skjermen min. Kanskje på tide med ny skjerm...

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Tydelig at 360 blir komplisert for mange...

Kjøp en arcade 360. De er garantert falcon. Kjøp eventuelt en harddisk senere hvis man føler man får bruk for det. Blir uansett ikke noe dyrere.

Med arcade får man også et 256mb minnekort og dvd med 5 arcade spill + noen demoer som ikke følger med de andre pakkene. Minnekort er alltid greit å ha.

I dag vil jeg si arcade til 1490 er det lureste kjøpet uansett.

Endret av crosby32
Lenke til kommentar
Tydelig at 360 blir komplisert for mange...

Kjøp en arcade 360. De er garantert falcon. Kjøp eventuelt en harddisk senere hvis man føler man får bruk for det. Blir uansett ikke noe dyrere.

Med arcade får man også et 256mb minnekort og dvd med 5 arcade spill + noen demoer som ikke følger med de andre pakkene. Minnekort er alltid greit å ha.

I dag vil jeg si arcade til 1490 er det lureste kjøpet uansett.

Hørte fra en kar at man fikk med komponent kabel også... ja gjør man?

Lenke til kommentar

Raskt spørsmål.

Arcade maskinen er klin lik Premium versjonen, bare man ikke får med disk, komponentkabel og slikt?

Har nemlig en maskin her med ødelagt DVD drev.. så gidder ikke vente 4 uker på å få maskinen tilbake, så tenkte å kjøpe ny arcade maskin, sette over disken og bruke alt utstyret. Så få tilbake xboxen fra reparasjon og heller bare selge den.

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål.

Arcade maskinen er klin lik Premium versjonen, bare man ikke får med disk, komponentkabel og slikt?

Har nemlig en maskin her med ødelagt DVD drev.. så gidder ikke vente 4 uker på å få maskinen tilbake, så tenkte å kjøpe ny arcade maskin, sette over disken og bruke alt utstyret. Så få tilbake xboxen fra reparasjon og heller bare selge den.

Riktig. Eller, premium-versjonen har sånn sølvlakk foran på dvd-romen, men selv ikke Jan Thomas bryr seg nevneverdig om slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...