geirwa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har et digitalt trommesett type MEDELI DD-505. Det er to lydutganger på dette (L&R) som kan kobles til forsterker (i tillegg så er det utgang til hodetelefoner) Hva trenger jeg av utstyr? (skriv gjerne Produktnavn) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvr har du tenkt å spille? Hvis det er på gutterommet, er et vanlig stereoanlegg velegnet. Husk musikkinstrumenter har mye større dynamikk enn for eksepel en CD, og juster volumet dereter, så går det bra. Lenke til kommentar
geirwa Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hvr har du tenkt å spille? Hvis det er på gutterommet, er et vanlig stereoanlegg velegnet. Husk musikkinstrumenter har mye større dynamikk enn for eksepel en CD, og juster volumet dereter, så går det bra. Det er vel hovedsaklig på gutterommet, i grunnen. Men det er poden som har dette trommesettet, så om det blir band på han om noen år vet ikke jeg. Men da er det vel uansett inn med noe annet, med litt mer gromlyd. Aktive høytalere, er det noe? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Et digitalt trommesett blir jo som regel kjørt over PA, og med en ellen annen form for monitor til trommeslageren på scenen uansett. Det er jo ikke noe ønske om å farge lyden, slik man gjerne vil med en gitar. Aktive høyttalere er nok helt ok, men som sagt, hvilket som helst oppegående stereoanlegg med line- in vil fungere like bra på et gutterom. Samtidig kan det jo da også brukes til å spille musikk på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå