Gå til innhold

Lov og snuse i bil ?

Pondus777

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på om det er lov til og snuse i bil? Du blir jo høy (aka stein) av det og blir jo nesten like mye på virket som når du drikker alkohol (ikke akurat da men) Noen som vet om det er lov eller ikke ??

14 år og kjører bil? Haha.

Tror neppe føreren blir høy av din snusing.

Man må være 16år eller eldre for og øvelseskjøre + et kurs.

Men go for it! Jeg øvelseskjørte på din alder anyway...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei vil bare si at jeg har snuset i 6 år, før var det glass i snusen da var den mye sterere og nikotinen gikk i blodet da kunne man bli litt svimel de første gangene. det er det ikke per dags dato i dag er det plast, snus i dag er ingen ting forholdt til før, det som skjer første gang en snuser er at man blir litt svimmel men man blir da ikke stein for f?

når man kommer til det og snuse og kjøre bil går det helt bra, jeg har selv blitt stoppet mange ganger med generalen under leppen og jeg har til og med tatt alkotest og konstabelen sa ingen ting.

jeg har og¨å sett politi konstabler bak rattet med snus.

Lenke til kommentar
hei vil bare si at jeg har snuset i 6 år, før var det glass i snusen da var den mye sterere og nikotinen gikk i blodet da kunne man bli litt svimel de første gangene

Så du mener helt ærlig at det var glass i snusen i 2002? Det er ikke og har aldri vært glass i snusen, myte.

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
kva faen stein/høy på snus?

er det rusen/svimelheiten som gjer at røyk er ulovelig i det heiletatt?

i såfall er det jaffal veldig teit. ingen som kjører ut av veien pga litt snus eller røyk, men at røyken avgjer tåke og du bruker den eine handa på å røyke den, er litt farligare enn å ha ein snus i leppa. med mindre du pakker ein imens du kjører seff..

Når ble røyk ulovlig? Hvis det er aldersgrensa du tenekr på så er jo det selvfølgelig pga avhengighetsrisikoen og at tobakk er helseskadelig

Lenke til kommentar
Det går ikke an å bli ruset snus, med mindre du er 14år: :p:P lol..hehe;):p:Oim drunklol:P:P:P:D:P

jo, ein får rus av snus og røyk, ikkje på samme måte som akohol men det er ein rus. ffs, det er jo eit rusmiddel :p

Når ble røyk ulovlig? Hvis det er aldersgrensa du tenekr på så er jo det selvfølgelig pga avhengighetsrisikoen og at tobakk er helseskadelig

ok veit ikkje om røyking i bil er ulovelig, men vist det er, så synes eg uansett ikkje at snus burde være det ;)

Lenke til kommentar
Det går ikke an å bli ruset snus, med mindre du er 14år: :p:P lol..hehe;):p:Oim drunklol:P:P:P:D:P

jo, ein får rus av snus og røyk, ikkje på samme måte som akohol men det er ein rus. ffs, det er jo eit rusmiddel :p

ok veit ikkje om røyking i bil er ulovelig, men vist det er, så synes eg uansett ikkje at snus burde være det ;)

Nei tobakk er et nytelsesmiddel. Og nei, røyking i bil er selvfølgelig ikke ulovlig

Lenke til kommentar
Ja :p Men har ikke tenkt og begynne fast, bare litt kult og prøve, en gang skader ikke (viss du ikke blir avhengig da :p)

Likte ikke den ass. Synes ikke snus og røyk er kult i det hele tatt jeg, heller teit. :)

vist faen er det kult å snuse og røyke

Lenke til kommentar

STRENGT forbudt å snuse når man kjører bil!

Nei. Det er helt lovlig. Men det er derimot strengt forbudt å kjøre bil når man er 14 år gammel, så dette burde strengt tatt ikke være noe problem for trådstarter. :wee:

Men, det er da lov til å stille spørsmål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...