Gå til innhold

Kan du Photoshop? - Trenger hjelp til 'lakkering' av moped

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp av noen som kan photoshop godt, og som kunne tenke seg å hjelpe litt til:D

Jeg har planer om å lakkere mopeden min, og tenker på fargene hvit og svart. Nå er den svart(men stygg i lakken). Kunne en som kan å bruke photoshop bedre enn meg(har bare et grunnkurs i det) gjort skjermen, tanken og hekken hvit?

På forhånd takk!

Her er bildet

Her er et bilde som referanse

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du definere hva de forskjellige tingene er? Om du gjør det så kan jeg gjøre det. Jeg har nemlig ikke peiling på sykler.

Den svarte tingen under setene bak, den dingsen til venstre for styret og den skjermen over hjulene. Har ringa rundt i vedlegget.(setene skal ikke være hvite)

Mvh. Emil

post-108681-1209482347_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli ganske lei av at folk snakker som om Photoshop er det eneste bilde-redigerings programmet som finnes... :p Hva med GIMP, og lignende? så klart har GIMP mindre funksjoner en Photoshop, men alikevel kunne man vel brukt GIMP og andre programme til dette her?

Miromurr

Lenke til kommentar

Congrats in writing the most OT post of the week!

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du heller vil bruke GIMP, MSPaint eller Word til å redigere bildene dine. Photoshop er best og mest utbredt, og ettersom "alle" sier Photoshop, sier jeg det óg. Hvis du sier "Oi, se på hu nettby-brunkrem-baben der a! Hu har GIMP'a bildene sine eller??", kan jeg virkelig si at du er one of a kind og sikkert oppnår nirvana etter det lange livet ditt kastet bort på å påtvinge andre politisk korrekte uttrykk.

Forresten, jeg har aldri på noen måte hintet, sagt eller på noen måte hentydet til at det kun finnes et bilderedigeringsprogram, så det er relativt usaklig å komme med denne posten nettopp her.

Så ta med meningen din et annet sted og ikke bruk min topic med mindre du gjør mopeden min hvit. Okei?

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du heller vil bruke GIMP, MSPaint eller Word til å redigere bildene dine. Photoshop er best og mest utbredt, og ettersom "alle" sier Photoshop, sier jeg det óg. Hvis du sier "Oi, se på hu nettby-brunkrem-baben der a! Hu har GIMP'a bildene sine eller??", kan jeg virkelig si at du er one of a kind og sikkert oppnår nirvana etter det lange livet ditt kastet bort på å påtvinge andre politisk korrekte uttrykk.

Forresten, jeg har aldri på noen måte hintet, sagt eller på noen måte hentydet til at det kun finnes et bilderedigeringsprogram, så det er relativt usaklig å komme med denne posten nettopp her.

Så ta med meningen din et annet sted og ikke bruk min topic med mindre du gjør mopeden min hvit. Okei?

Sjelden har jeg sett et brukernavn som passer så godt til personen som bærer det.

Lenke til kommentar

Sjelden har jeg sett et brukernavn som passer så godt til personen som bærer det.

Hehe, jeg burna nesten meg selv litt der=P Men jeg hadde rett, ikke sant? Usaklig å rote i tråden min!:)

Du kaller deg ART, så du kan sikkert å mekke bilder i et bilderedigerings-program? Wanna help me?=)

Lenke til kommentar

Sorry hvs jeg fornærmet deg da...

Jeg mener bare at jeg er lei av at folk sier "Photoshopping" istedenfor bilderedigering. Så det er lett å få inntrykk av at Photoshop er det eneste programmet som eksisterer. Det var ikke meningen å rette posten min mot deg.

P.S: Emnetittelen din, "Kan du Photoshop? ..." er også litt misvisende, i og med at:

jeg har aldri på noen måte hintet, sagt eller på noen måte hentydet til at det kun finnes et bilderedigeringsprogram
Lenke til kommentar
Mine PhotoShop evner strekker seg ikke lengre enn til generell fotoflikking...

Føler meg litt alene nå, ingen som støtter meg... :p Mange som bruker Photshop da gitt...

Hehe:) Har brukt GIMP once da=) Men vi sier at vi er skuls, og at GIMP er (nesten) et fullverdig bilderedigeringsprogram. Photoshop er best, GIMP er second=)

Ha en fin kveld med (forhåpentligvis) drikking og kos med venner og kjente. Jeg skal ihvertfall det;)

Lenke til kommentar

Føler meg litt alene nå, ingen som støtter meg... :p Mange som bruker Photshop da gitt...

Hehe:) Har brukt GIMP once da=) Men vi sier at vi er skuls, og at GIMP er (nesten) et fullverdig bilderedigeringsprogram. Photoshop er best, GIMP er second=)

Ha en fin kveld med (forhåpentligvis) drikking og kos med venner og kjente. Jeg skal ihvertfall det;)

Jeg må si meg enig her, Photoshop er best. Jeg bruker GIMP siden Photoshop koster så mye, hvorfor lange ut med masse penger når man kan få et nesten like bra program gratis? Vel-vel, jeg kan ikke klage på at de som har råd til photoshop bruker det :)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig her, Photoshop er best. Jeg bruker GIMP siden Photoshop koster så mye, hvorfor lange ut med masse penger når man kan få et nesten like bra program gratis? Vel-vel, jeg kan ikke klage på at de som har råd til photoshop bruker det :)

Ehm, ja de som kjøper det liker det sikkert de også:p

Lenke til kommentar

Din "mod" likna ganske mye på den jeg lagde i photoshop. Tror det blir ganske fett! Hva tror dere?=)

EDIT: her er bildet jeg lagde

Double-edit: jeg "lakka" bunnen på den grå tingen under motoren svart også.

Har enten tenkt til å lakke i svart med grønne detaljer(bremsekalypser(de røde tingene ved hjulene), det som er bak skiltet på bilde 2, og grønne katoder/neonlys/dioder)

Ka trur dokker om det?

post-108681-1210086692_thumb.jpg

post-108681-1210086825_thumb.jpg

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Dette gikk litt fort i svingene. Ikke har jeg peiling på deler/sykler heller.

Et inntrykk får du kanskje før du tar frem lakkeringsutstyret?

Takk forresten;)

Jo, velbekomme! :thumbup:

Tror dette gir sykkelen et løft jeg. Men hva med fargen på

bremsekalypteren (?? heter det det ??).

Den stikker seg litt ut slik den er nå.

Lenke til kommentar
Bremsekaliper.

Det var nesten da=)

Dette gikk litt fort i svingene. Ikke har jeg peiling på deler/sykler heller.

Et inntrykk får du kanskje før du tar frem lakkeringsutstyret?

Takk forresten;)

Jo, velbekomme! :thumbup:

Tror dette gir sykkelen et løft jeg. Men hva med fargen på

bremsekalypteren (?? heter det det ??).

Den stikker seg litt ut slik den er nå.

Hvis sykkelen blir hvit, blir den svart. Det samme gjelder "skjelettet" rundt bakdekket. Med skjelettet, mener jeg det grå som "holder fast" bakhjulet. Burde jeg ha fremlykta i hvit eller svart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...