Pondus777 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hei Lurer på om det er vits for meg og gå over til vista ? Tror selv at det bare vill bruke opp all minnet mitt og da ikke få noe igjen til spilling. Her er bilde av min datamaskin da fordi det er vell enklere en og lete opp det selv så bare tok et screen shot: Er det vits eller bør jeg bare holde meg til Xp ? Er ikke noe problem med og kjøpe det, så ikke tenk på det, bare tenk på hva som er best for min pc Ikke kom med en stor diskusjon om hva som er best, skall ha vista viss det ikke bruker opp all minnet mitt osv... Så ikke kom med sånn, "nei, for all del, stick to xp" og sånt !! Takker for svar Endret 29. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Med bare 1 GB minne ville jeg nok holdt med til XP. Vista spiser litt fps uansett, men gir deg jo mulighet for DirectX 10. Kan jo også nevnes at RAM er veldig billig for tiden. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Vet at ram er billig men broren min sier at da må jeg oppgradere hovedkortet fordi ram brikkene ikke passer til mitt gamle hovedkort Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Med 1gb ram tror jeg ikke Vista ville fungert bra nok til at det er noe poeng å bytte fra xp. Det kjører nok, men Vista har en del funksjoner som utnytter ekstra tilgjengelig minne og det er mye av det som gjør Vista så behagelig å bruke. Endret 29. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet at ram er billig men broren min sier at da må jeg oppgradere hovedkortet fordi ram brikkene ikke passer til mitt gamle hovedkort Hva slags RAM er det du har? EDO-RAM? Du får kjøpt SDRAM, DDR og DDR2 fremdeles for en billig penge. Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis det blir snakk om å kjøpe mer minne så er det jo like greit å kjøpe en raskere harddisk i samme slengen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er ingen fornuftige argumenter for å oppgradere til Vista med mindre du gjerne vil ha det av en eller annen grunn. Jeg bruker både Vista og XP daglig, og må si at jeg trives best med XP. Med 1GB minne vil kanskje Vista oppleves noe tregere enn XP, men jeg har 1GB på en av mine Vista PC-er, og det går greit nok om jeg ikke har for mange programmer opp samtidig. Hvis du får gjort det du skal med XP er det ingen gode grunner til å oppgradere. Min mening er at XP er den beste Windows versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå