Gå til innhold

Suppertere: bruken av VI og forkjellen på supporterskap og IDIOTI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grensen går vel mellom det å være supporter og en idiotisk supporter!?

:whistle:

kort og greit svar :p i like it! men ellers ja det er greit å si VI om man er en supporter av en klubb for du føler at du er del av klubben når du går på kampene eller ser på hver eneste kamp, og ser spillerne hver eneste uke minst en - to ganger! jeg bruker "vi" hele tiden når jeg snakker om utd og skal fortsette å gjøre det :thumbup:

Lenke til kommentar

Såklart er det legitimt. Som supporter anser man seg gjerne som en del av klubben. Det skaper en mere personlig følelse til klubben.

Siden spørsmålet forøvrig må komme fra en som ikke er noen stor supporter, forventer jeg ikke at han skal ta detjeg skriver for god fisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror trådstarter ikke vet hvor anstrengende det kan være å sitte og force på puben og legge opp kampregien. Så skal man finne veien til stadion, og det er ikke bestandig så lett (mange pils :whistle: ). Så skal man vekselvis synge, spise pølse og drikke øl. Når så FFK har vunnet kampen så må man kreke seg tilbake til puben for videre pilslignende forføyelser. Deretter må man haike hjem (skinnblakk :innocent: ), og som avslutning på kvelden skal man få gnagsåret til å tro på at man har vært utsatt for et lommetyveri også denne helgen.

Dette er da virkelig noe som krever sin mann! :new_woot:

Lenke til kommentar

Greit og vi i klubbsammenheng mener jeg men og si:

VI vant kampen eller

vi gjorde en bra forsvar eller

vi hadde mange gode angrep idag er rett og slett bare feil!

samtidig som det og sitte og grine over at laget sitt vant eller bli gretten fordi noen liker et annet lag eller sier laget ditt er dårlig grenser til mentalinstuisjon

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vi er lagets tolvte mann! :new_woot:

Det er så klart mange følelser forbundet med sporten, og det skal vi være glade for, fordi hvis det er noe oladunk ikke er god på så er det å vise følelser.

Hvorfor irriterer det deg?

Lenke til kommentar

og vise følelser plager meg ikke i det heletatt

men når det skal en så totalt idiotisk grunn til som fotball for og vise dem så er det helt klart noe feil med prioriteringen til "oladunk"

og nei.... dere er ikke lages 12 man, det er 11 man på banen, de greier seg fint med det antallet. dere er der for og heie, dere er ikke på noen måte en del av laget under en kamp, dere er supportere. 2 VIDT forskjellige ting

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå tror jeg du undervurderer den energien som supportere tilfører spillerne. Det har vel utallige spillere opp gjennom tiden bekreftet. Så joda, vi er lagets tolvte mann. 

Så spør jeg enda en gang: Hvorfor irriterer det deg?

:)

Lenke til kommentar

fordi jeg missliker sterkt nomale mennesker som ser på seg selv som en del av en ting 11+ meget begavede menn har fått til.

disse menneskene har tross alt blit noen av verdens beste spillere, hva får dere til og syns at dere skal dra dem under samme kam ved og si "vi?"

hadde jeg vært en av verdens beste i whatever sport, og en normalt menneske hadde kommet bort og sagt "dette greide vi bra" etter at jeg har løpt ræva av meg hadde jeg blitt småforbanna!

jeg vet jo allerede at han har tatt seg fri fra alt ansvar for og spise pølser og drikke øl og slappe av, mens jeg har gjort det som faktisk er min fulltids jobb og koster meg masse energi. DERFOR irriterer det meg

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
på ingen måte, men har vært på HØYT nivå i tennis sluttet dog for et år siden

Så flott! Da har du vel opplevd kamper med og uten publikum!?

Fikk du mer eller mindre energi når du spilte for et publikum?

:)

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid vi. Å bli lei seg/sur/gretten/glad når laget ditt har spilt en kamp er etter min mening helt ok. Du har spilt Tennis som stort sett er en individuell sport med unntak av double, og derfor kan du kanskje ikke forstå dette. Forøvrig spiser jeg veldig sjeldent pølser selv. Verdens beste fotballspillere har gang på gang presisert hvor viktig supporterne er for laget. Cristiano Ronaldo har jo selv sagt det for ikke mange dagene siden. Tror ikke disse spillerene føler det som om du prøver å ta æren for noe om du sier VI når du snakker om klubben du supporter. VI tar tross alt ikke en del av lønninga deres, snarere motsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...