Sargent Fire Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Dette er feilmeldingen jeg får opp når jeg starter maskinen, jeg har diverse linker som skal hjelpe meg. Men jeg vil ikke la alt på hdd-en gå tapt, det sies at bare Winxp partisjonen skulle kunnes formateres. Jeg har en Wdc120gb8mbcache,som er nesten full og slik vil jeg beholde den Full. Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Prøv å frigjøre mer plass til installasjonen. XP klarer ikke å installere hvis disken er full, siden den må kopiere filer til disken. Prøv med upgrade istedenfor clean install. Fred. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg må jo først formatere partisjonen "System" som bare består av WinXP, da har jeg 5gb ledig på partisjonen. Skal teste nå å innstalere WinXP på nytt. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 WinXP cd-en vil ikke starte pga. denne feilmeldingen. 1.Setter inn cd-en 2.Starter maskin 3.Tester Ide drives 4.Hvordan vil jeg starte Windows? -Safe Mode -*** -*** -Normal oppstart 5.UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er du sikker på at du booter med cd'en? Valgene du fikk opp høres ut som WinXP oppstarts menyen du får når du trykker F8 eller windows ikke er riktig avsluttet. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvis den meldinga vises på blå skjerm med hvit skrift, så er det akkurat samme mld som jeg får noen ganger...Utrolig plagsomt!!! Har selv prøvd å fikse det ved å "reparere" WinXP ved hjelp av WinXP-cd'en...Du kan jo prøve det selv...Hvis ikke så må du sikkert legge inn XP på nytt...Jeg veit ikke noe om hvordan du formaterer bare XP-partisjonen, men det går sikkert an på en eller annen måte Har du forresten satt CDrom'en til å boote før harddisken i bios?? :-? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Feilen var den at jeg bootet med LS 120 istedenfor cd-rom, fordi jeg bruker brenner som cd-rom for tiden da trodde jeg at den skulle boote som brenner men den skulle boote som cd-rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå