viguz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 kjøp fra cdon.com, nydelig plass Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) ingen får jo skaffa det på metro når alt er forhåndsbestilt.. men da er det vel flere spaceworld butikker som får det imorra da i guess. Forresten sant det med cdon, kjenner en som forhåndsbestilte derfra 1 uke før gta kom ut den 29, var i postkassa hans den 29 faktisk... skulle trodd det ville vært litt treigere men neida=) Endret 9. mai 2008 av RichBill Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 En kompis av meg bestilte også fra cdon, og fikk det den 30.april... Men RichBill, du har ikke forhåndsbestilt altså? Lenke til kommentar
viguz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ingen får jo skaffa det på metro når alt er forhåndsbestilt.. men da er det vel flere spaceworld butikker som får det imorra da i guess. Forresten sant det med cdon, kjenner en som forhåndsbestilte derfra 1 uke før gta kom ut den 29, var i postkassa hans den 29 faktisk... skulle trodd det ville vært litt treigere men neida=) ja, jeg bestillte det 25 og fikk det 29... godplass Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jo det har jeg, kanskje jeg har skrivd noe feil over her ellerno:p har faktisk forhåndsbestilt og forhåndsbetalt. så trenger bare å hente spillet, de har fått pengene allerede Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 får se om jeg får skaffet det imorra da. om det virkelig kmr da Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det andre butikker enn spaceworld som får GTA i morgen ?? Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ring rundt, gjør det tidlig.. husk det er ikke alle steder det går ann å forhåndbestille.. elkjøp osv.. og expert feks? vet ikke om de får inn.. kan jo også sjekke obs osv.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ring rundt, gjør det tidlig.. husk det er ikke alle steder det går ann å forhåndbestille..elkjøp osv.. og expert feks? vet ikke om de får inn.. kan jo også sjekke obs osv.. Expert selger ikke GTA IV. Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ring rundt, gjør det tidlig.. husk det er ikke alle steder det går ann å forhåndbestille..elkjøp osv.. og expert feks? vet ikke om de får inn.. kan jo også sjekke obs osv.. Jeg tok en telefon til obs, de sa det skulle kommet inn på torsdag eller idag så jeg får satse på at det kommer i morgen ellers blir jeg rimelig forbanna!! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Nå har CDON og KOMPLETT.NO fått spillet til ps3. Noen som vet om det har kommet i butikkene ennå????? Endret 10. mai 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har CDON og KOMPLETT.NO fått spillet til ps3. Noen som vet om det har kommet i butikkene ennå????? vel ringte jo nettopp å sjekka om de hadde fått det inn da=) som han fyren sa over her. De skulle fått deg igår, men det gjorde de ikke. De forventa heller ikke å få det inn idag grunnet at det er lørdag. Så de skulle visst få det på tirsdag tror jeg. Men vis de fikk det inn skulle jeg få en melding elns. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Er det andre butikker enn spaceworld som får GTA i morgen ?? Får spaceworld det i dag?? Sikkert tomt alt .. skal ned å se nå om en time i skien. hm.. Edit: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5637&l2= Står ikke at de har fått det inn da.. Endret 10. mai 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 er bare bullshit dessverre, har ringt 4 forskjellige spaceworld butikker, ingen har fått det inn Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det andre butikker enn spaceworld som får GTA i morgen ?? Får spaceworld det i dag?? Sikkert tomt alt .. skal ned å se nå om en time i skien. hm.. Edit: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5637&l2= Står ikke at de har fått det inn da.. Blir vel ikke noe GTA før neste uke da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Absolutt spill har det på lager. Får spaceworld det i dag?? Sikkert tomt alt .. skal ned å se nå om en time i skien. hm.. Edit: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5637&l2= Står ikke at de har fått det inn da.. Butikken da smarten. Endret 10. mai 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Takk for tipset, bestiller der med engang! Endret 10. mai 2008 av ghffgfe Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kanskje litt off-topic, men: Jeg har bestil fra absoluttspill.no og det står på sia deres at spillet er sendt, lurte derfor på om det er en mulighet at jeg får det idag?, eller er posten steng idag pga. Pinse? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå