cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ehhh, jeg jobber der så da VET jeg at de fikk inn i går! Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Greit nok, men ringte for sånn 3 timer siden elns, og spurte om de fikk inn idag, de forventa at det skulle komme idag men var ikke 100% sikre... så spurte jeg om de hadde fått inn igår... og da sa han nei osv-.- jaja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 La akkurat igjen navn og nummer og ba de ringe meg så fort de fikk inn, samt å holde av ett eksemplar til ps3 til meg. Hvis de ikke ringer meg, da tror jeg jeg kommer til å gjøre noe jeg kommer til å angre på. Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jada, fikk ikke inn gta 4 idag heller. det er helt sykt hvor treige de er. Skal ALDRI kjøpe noe av spaceworld lenger, er faen meg flaut hvor ræva det virkelig er nå.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skjerp dere og slutt å sutre så jævlig. Det er ikke Spaceworld eller noen andre butikker sin feil at dere er så treige med å få ræva deres opp av sofaen på lanseringsdagen for å kjøpe det tidligst mulig. Om butikken ikke får inn spillet den dagen de tror de skal få det inn er det heller ikke deres feil. De produserer ikke spillene de selger selv, de får varene sine fra diverse leverandører.... Tror du ikke de vil få inn spillene fortest mulig nå som etterspørselen er på topp? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvordan vet du at de ikke fikk inn i dag? Ingen Spaceworld-butikker har stengt enda vel? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen her som vet om noen butikker har fått det inn idag? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 skal ringe bort dit nå tenkte jeg! Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Spaceworld megastore og denpå Brynsenteret var begge utsolgt for ps3 utgaven Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 nå er det slik at på spaceworld Metro, så har de 4 mer på lista en det de får på neste parti. og ifølge spaceworld(liksom hovedlagere ellr no sånt) så skal de få inn i morgen, så hvis du er på lista så stikk ditt i morgen kl.10(eller når det åpner) og kjø,kjøp,kjøp Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bleh, har ikke lyst til å vente til imorgen:P Må da være en liten butikk i Oslo som har et Ps3-eksemplar<.< Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det er det sikkert, men det er ikke så lenge til å morgen.. og som jeg sa til Vintermåne: nå har vi ventet 1,5 år sa da kan man vente et par dager til! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg reiser bort i morgen og blir borte til mandag, så egentlig er det ikke så farlig om jeg ikke får i dag. Får bare gama noen timer da før jeg drar. Får heller satse på å få tak i det på tirsdag. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 @vintermåne: off-topic: er pappa borte til mandag også? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Antar at han skal være med ja. Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 du er helt sikker på dette lr? for da må jeg få med broren min imorra sånn drit tidlig så da bør det være sikkert liksom.. han skal nok ut idag osv liksom så blir litt stress men vis det er 100& sikkert da er det vel null stress. Men tviler jo litt da, tanken på at de ikke har fått det inn igår eller idag... :/ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 spacewold Norge sier at de skal sende det ut, så butikkene får inn i morgen, men du kan jo ikke alltid stole på folk! Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 okej, skal ringe opp dit 10 om morran da, får se om de har det da. Blir digg vis de har det. Er bare litt vanskelig å tro på, tanken på at forrige uke på tirsdagen sa de at det tok 3-4 dager osv.. blir liksom en dag mer og mer for hver dag som går.. menneh skader ikke å prøve i guess Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så i morgen er den store dagen, forhåpentligvis.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå