Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rævskjeggslikker Runkefantomet Rompesugersnabelpikk Pungrottedasshue Pinglefittefråtser Pikksugerleikerknuller Onkelrompesuger Møkkamannhelveteskuk Mongokjøttbikkje Melkedrikkendeanalhull Lavpannedebygdehomo Kukkhårrøyker Grillpølse Gorillavrengtryneoppned Fretextangasniffer Ertestuingsbønne Billettkontrollør Alibabakebabhore Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg fant alle ordene direkte idiotiske, og noen av dem kan jeg ikke helt forstå at er banneord heller. Bilettkontrollør? Hva er det for en slags fornærmelse? oO Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg fant alle ordene direkte idiotiske, og noen av dem kan jeg ikke helt forstå at er banneord heller. Bilettkontrollør? Hva er det for en slags fornærmelse? oO fant disse ordene på en side med 8500 banneord Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Åja du har funnet den siden ja, den med så mange lattelig banneord Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 ja vil bare ha no teite banneord som jeg skal framføre neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå