Hes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt meg nytt hovedkort, prosessor og ram, alt ser ut til å funke tipp topp, MEN det funker fint dårlig med begge rambrikken i, å ja kortet har støtte for ram brikkene og støtte for dual, men masnkinen vil bare funke med en av brikkene i, har jeg begge i (både dual og ikke) så piper bare maskinen, noen som har peiling? Lenke til kommentar
FWD Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du har prøvd å starte med minnebrikke 1 i slot 1. Har du testet med minnebrikke 2 i slot 1? Altså bare teste den andre minnebrikken alene? Starter den ikke da vet du at den siste brikken er defekt. Er et sted å begynne i allefall ;-) Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt meg nytt hovedkort, prosessor og ram, alt ser ut til å funke tipp topp, MEN det funker fint dårlig med begge rambrikken i, å ja kortet har støtte for ram brikkene og støtte for dual, men masnkinen vil bare funke med en av brikkene i, har jeg begge i (både dual og ikke) så piper bare maskinen, noen som har peiling? husket aa sette de i riktig? for aa kunne kjore dual er det ikke slik at du maa ha rammen staaende i "samme farge". som at det er samme farge paa slotsene du skal kjore dual paa:) Lenke til kommentar
Hes Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Har prøvd alle mulige varianter av plassering av begge, men nei har ikke prøvd kun 1 og 1 brikke, kun den ene jeg har i nå som funker.. så skal teste det asap Lenke til kommentar
Hes Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det er nok den ene ram brikken da ja, har kjøpt hos amentio, er de greie på slike ting? fikk jo varen i går.. burde vel være garanti da, når den aldri er brukt før! Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ossen ram er det? og får rammen nok volt? det ville jeg sjekke. hadde samme problem med en annen pc. det gikk med en ram brikke men 2 da funka det ikke. jeg måtte sette opp voltage på rammen. ( det var på ocz ram) Lenke til kommentar
Hes Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Det er TwinMOS DDRII PC-6400 4GB Dual-Kit (8D25NK2TT) livstid garanti står det på de da hehe Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Typisk DOA (Dead on arrival). Det skjer i en viss liten % av alle kjøp av denne typen varer. Men garanti eller ikke spiller ingen rolle. Forbrukerkjøpsloven dekker deg 100 %. Etter den regnes faktisk alle mangler/feil som oppstår i løpet av de første 6 mnd, som å være tilstede ved kjøpet (altså fabrikasjonsfeil), dersom det ikke kan bevises at det er noe annet. Det er helt korrekt at noen hovedkort og noe ram krever litt ekstra volt for dual. Men jeg forstår det slik at trådstarter nå har prøvd begge brikkene enkeltvis i samme slot, og en av de virker ikke. Du kontakter butikken for å avklare retur. Husk at du skal ikke betale frakt eller noe annet. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Oki, da får ejg bare sende i retur til amentio, noen som har kjenskap til hvordan dem er på skadet redtur vare? raske/trege? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så fort som du tar kontakt med dem så kan får du en kode du skal legge til og poste det tilbake. Når det kommer fram sender de ny, eller de sender når du tar kontakt. Sender ikke du inn blir du sikkert fakturert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå