LaZrus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei =) Er en kar på 20 år, og per idag en tynn en hehe.. Lurte på om noen kan gi meg en guide, noen tips.. egentlig hva som helst, som gjør at jeg ser litt sprekere ut når juli kommer hehe, moro om det hadde synts en muskel eller to, spesielt i brystområdet.. Litt lei av å se ut som pinnekjøtt hehe.. hyggelig om noen tar seg tid til å hjelpe.. Jeg har tilgang til treningsstudio hver dag.. så bare kjør på med alt mulig, men hold det gjerne til ett enkelt språk, da jeg er ny på området =) takk takk.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg ville ha startet med å trene hele kroppen hver økt 3ganger i uka med flere reptisjoner siden du er nybegynner. + lære deg endel om kosthold, spis mye siden du skal bli større. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 du åsså kjøre på en med en gainer Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 du åsså kjøre på en med en gainer Absolutt ikke Lenke til kommentar
LaZrus Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 men noe treningsprogram osv? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis du leser nøye gjennom hele heftet, gjennomfører programmet punktlig og spiser slik at du ligger på kalorioverskudd er det ingenting som står i veien for å gå opp ca. 2 kg på 13 uker. https://www.tn.no/assets/media/RYPver2_1.pdf Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 du åsså kjøre på en med en gainer Absolutt ikke Hvorfor kan han ikke det? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Klart han kan, men han må ikke. En klase bananer gjør samme nytten. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Klart han kan, men han må ikke. En klase bananer gjør samme nytten. men han klarer ikke å gå så mye opp i vekt med bare bananer da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jo, du trenger bare jævlig mange bananer. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kjør på med 5x5 powerlifting. blir du en kraftig kar Lenke til kommentar
LaZrus Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 kjør på med 5x5 powerlifting. blir du en kraftig kar og det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå