Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På bakgrunn av disse fakta vil jeg foreslå at Per bytter ut kua med fele! Lenke til kommentar
runerask Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 På bakgrunn av disse fakta vil jeg foreslå at Per bytter ut kua med fele! Så kan Per bytte til seg kua igjen mot bilen, og han trenger ikke førerkortet lengre - problemet løst Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, dere hadde rett. Per har nå vært hos vegvesenet, levert inn sitt gamle førerkort, og fått et midlertidig ark i stedet. Nytt plastkort skal komme i posten. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En annen måte og ta passbilde på: Kjør i ca. 90 km/t gjennom Lesja med ett smil om munnen... Bildet hentes hos politikammeret der du bor Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) En annen måte og ta passbilde på: Kjør i ca. 90 km/t gjennom Lesja med ett smil om munnen... Bildet hentes hos politikammeret der du bor De utleverer (dessverre?) ikke slike bilder såvidt jeg vet, man kan gå på stasjonen og se det, men man får det ikke med seg. Endret 15. mai 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå