SoFreshNSoMean Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hei Er det fler enn meg som opplever kundeservicen til xbox som totalt ubrukelig? Hver gang jeg sender de ennmail så får jeg bare beskjed om ringe servicelinjen deres, uansett hvor nøye jeg forklarer problemet. Og når jeg omsider ringer inn så virker det som om kompetansen på de som besvarer samtalene er lik null. I tillegg prater de svensk,noe som er null problem for meg hadde de bare fortstått meg like godt som jeg forstår dem. så deler de ut lange ref-nummer på saken de behandler og gir svada tilbakemeldinger. Jeg er dritt lei og håper virkelig Microsoft skjerper seg. Jeg har lagt igjen nok penger på Xbox Live og fortjener litt service tilbake, ikke dette halvhjerta greiene her. Endret 29. april 2008 av SoFreshNSoMean Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har ikke hatt noe problemer når jeg ringer dem... Men hva er problemet ditt da, siden du skal ha tak i dem? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hehe. Jeg hadde en kollega som var svensk og hun gjorde det samme. Når hun fikk e-post så var hun ikke helt sikker på hva det var de mente og skrev tilbake og ba dem ringe. Dette var ikke for Xbox support da, men iblant fikk jeg samtaler fra disse personene, og ofte var det veldig simple ting som hun ikke forstod. Svensker endte veldig ofte opp med å ville snakke med de norske på den svenske linjen istedenfor de svenske. Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 jeg tok f.eks kontakt med dem etter jeg kjøpte meg xbox nr 2. spurte om det var noen enkel løsning for å overføre alle ting jeg har lastet ned til den nye boksen(hadde blant annet bilene fra limited edition forza 2 som jeg ville ha med over). Dette brukte de to dager på før de sa at det ville komme en kabel med tid som kunne overføre innholdet, men da ville det bli slettet fra den gamle boksen. i mellom tiden hadde jeg funnet ut at under account management står alt jeg har lastet ned og da var det bare å trykke på "download again" på den nye xboxen så var alt fint. Jeg føler som sagt at servicen til xbox er helt forferdelig. Jeg har sannsynligvis brukt to til tre tusen kroner på MS-poeng for å kjøpe innholds og spill på xbox live i tillegg til 500 i årsavgift for xboxlive. jeg forventer mer enn en kundeservice linje som omtrent bare er oppe mens jeg er på jobb og bare betjenes av noen halvkompetente personer som har problemer med å forstå hva jeg sier(selv om jeg forstår hva de sier). Forstår heller ikke hvorfor ikke MS prioriterer Norge bedre. I følge de tallene jeg har hørt bruker norske xbox kunder mye mer penger i snitt enn det svenske kunder gjør, allikevel er det vi som blir screwd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå