Gå til innhold

Er Canon EOS400D brukbart?

Anbefalte innlegg

Har vurdet Nikon D40 og Canon EOS 400D i lang tid nå. Her om dagen dukket en kompis opp med et EOS400D "på tilbud" til meg.

For kr 3000:

EOS400D uten objektiv, ca 3000eksponeringer, et år gammelt, meget pent brukt.

2gb minnekort, usikker på merket her.

Ekstra batteri.

Ellers følger med alt som når man kjøper nytt, lader og ekse osv.

Hva synes dere om det tilbudet, eg måjo fort ut med 1000kr for et objektiv og da er nesten budsjettet mitt sprengt.

Grepet var heller ikke det beste for meg, i forhold til d40. Men tror kanskje det er litt en vanesak.

Jeg ville absolutt ikke gått for dette tilbudet.

For en tusenlapp mer (som du må ut med for et relativt dårlig objektiv) kan du faktisk få ett flunkende nytt Nikon D40 med deres ganske gode 18-55 objektiv OG Nikons originale 55-200 objektiv i tillegg. 2GB minnekort av et godt, raskt merke koster ikke mange kronene, og ekstra batterier selges meget billig på Ebay (ikke originale, men like gode).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som slo til på tilbudet på Elkjøp Lørenskog i dag da? Kameraet med objektiv til 2990 kroner... Jeg gjorde det, dog på oppdrag fra onkel. Var der ca. 14.30. Hadde ikke ventet de skulle ha noen igjen med tanke på at det var 300 stykker og at 2500 personer stod i kø utenfor klokken 07 i dag tidlig. Men det hadde de jammen.

Slosskamp på Elkjøp-åpning

Elkjøp-kaos på Romerike

Var ikke så ille da jeg var der, fikk parkering med en gang, ti minutter i kø for å komme inn og 15 minutter for å snakke med en på fotoavdelingen. Hadde ikke de inne nå, men kommer til torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...