Mafo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det hevder troverdige kilder til teknobloggen Engadget. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Foretrekker fortsatt å ha en mindre telefon uten gps/3g, jeg.. Men det er vel bare meg Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Spørs om jeg venter med å kjøpe iPhone til denne kommer ut. Håper den blir tynnere, så stor ut. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det påstås i en annen artikkel på nettet at bildet viser et uoriginalt beskyttelsesetuei av noe slag, og ikke en faktisk iPhone. http://www.winandmac.com/news/3g-iphone-ap...kongnot-really/ Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det stemmer, vi var også av inntrykk av at dette ikke var et reelt bilde. Men da skal vi oppdatere saken med mer spesifikk info. Takk! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Å gi iPhone et kamera hadde kanskje vært en god idé også? Det som er i den nå vil jeg nesten ikke kalle kamera. En mobiltelefon som er veldig bra på multimedia - med unntak av kamera som er helt elendig. Oppløsningen er jo ikke så ille, men resten av kamera er jo ingenting å skryte av ... Uansett, det kan jo bli artig dersom Apple kommer med en ny mobiltelefon. Litt skummelt med en tykkere mobiltelefon, siden iPhone allerede er nokså stor, men er det snakk om en veldig stor endring i tykkelsen? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ''Iphone får GPS og blir tykkere '' Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Har tatt opp dette før, de er sta og vil ikke "gi etter" for Apples forsøk på å lage en produktlogo i teksten. Dette, selv om det irriterer alle oss lesere grønne. Trodde amobil var laget for leserne og at de skulle ha en god opplevelse med nettstedet jeg, i stedet blir mange av oss bare irriterte hver gang amobil skriver en sak om iPhone, iPod eller lignende. Selv finner jeg det langt lettere å lese iPhone enn Iphone. Makan til korrekt firkantnettsted. Når regler og prinsipp går ut over brukeropplevelsen er det på tide å lette litt på tøylene. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. I begynnelsen var jeg enig med deg, men amobil har tross alt rett da. På norsk skriver vi egennavn med stor forbokstav og resten små bokstaver. Enkelt og greit. Hvem er vel Apple som tror de kan komme her å endre skrivemåten vår? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Ser du selv skriver «Playstation» i signaturen din. På offisielt Sony-språk heter det «PlayStation». Endret 29. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Har tatt opp dette før, de er sta og vil ikke "gi etter" for Apples forsøk på å lage en produktlogo i teksten. Dette, selv om det irriterer alle oss lesere grønne. Trodde amobil var laget for leserne og at de skulle ha en god opplevelse med nettstedet jeg, i stedet blir mange av oss bare irriterte hver gang amobil skriver en sak om iPhone, iPod eller lignende. Selv finner jeg det langt lettere å lese iPhone enn Iphone. Makan til korrekt firkantnettsted. Når regler og prinsipp går ut over brukeropplevelsen er det på tide å lette litt på tøylene. at du i det hele tatt gidder å bry deg om at de skriver Iphone eller iPhone er litt... apekatt. jeg kunne ikke drite lengere i det for å si det mildt ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Ser du selv skriver «Playstation» i signaturen din. På offisielt Sony-språk heter det «PlayStation». Endret 29. april 2008 av s1lVa Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dette, selv om det irriterer alle oss lesere grønne. I mine øyne er det langt verre å tillegge andre meninger de ikke har, enn det er å skrive Iphone. Gnål gjerne videre om dette, men snakk for deg selv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Houps, mente å skrive "mange av", slik jeg gjorde i setning tre. Ellers forstår jeg at s1lVa ikke bryr seg om store bokstaver... Så godt som alle skriver iPhone, dermed er det også godt innarbeidet hos Ola Nordmann. (slå opp på google og sjekk selv) \\ ork mer språkdebatt, nytter ikke å endre skrivemåten deres. Ender vel bare med advarsler i hytt og gevær. Koslig nettsted. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det skal nevnes at Apple selv er like hemmelighetsfulle som de alltid er rundt kommende produkter, og ikke har bekreftet noe av informasjonen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det skal nevnes at Apple selv er like hemmelighetsfulle som de alltid er rundt kommende produkter, og ikke har bekreftet noe av informasjonen. Hva var så morsomt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ''Iphone får GPS og blir tykkere ''Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg. Men må innrømme at Iphone ble mye mer attraktiv nå som den begynner å bli en funksjonsmessig fullverdig konkurrent til de fleste andre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror nok folk foretrekker den originalen iphone, jo mindre jo bedre vil den se ut. Og det er vel derfor folk kjøper den? Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En ny artikel hevder blandt annet at den nye iPhone/Iphone (velg og vrak) vil være 2,5 mm tynnere! http://blogs.zdnet.com/Apple/?p=1645&tag=nl.e622 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 De får oppgradere kameraet også. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Får den ett bedre kamera i tillegg så blir det nok iPhone på meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg