Gå til innhold

NAT Type 3

Avean

Anbefalte innlegg

Før dere begynner å linke til artikler og guider om dette emnet så er jeg en av de som har skrevet en av disse guidene tidligere hehe.

Jeg har hatt Nat Type 2 veldig lenge men etter siste firmware update på PS3 så har jeg plutselig Nat Type 3. Jeg har åpnet alle portene og er tilegna riktig IP til PS3en men nei den nekter.

Er det flere med samme problem ? Er det noe med siste firmwaren som klusser til noe ? Har prøvd alle tipsene som å slå av mediasenter funksjon, har til og med bytta cat5 kabler, resatt router, kjørt fast ip alt mulig rart. Ser det er flere med samme problem på nettet, konsollene nekter å gå i NAT Type 2 etter siste firmware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får også bare Nat Typ3 men jeg har et spesielt opsett. (Ps3 til pc til ruter, alt via kabel).

Hvis instillengene er de samme som før oppdateringa så burde det fungere som før. Så jeg tror ikke du er den eneste med dette problemet.

Har du testet om de funksjonene man får med Nat Type 2 ikke virker/virker host deg selv med Nat Type 3?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...