Bushnell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg skal ha meg nytt kabinett.. da vil jeg helst ha et som er lett .. å har et fint utsende.. jeg har tenkt jeg sku kjøpe meg lepont SF201T3B (det sorte med 3 vinduer) som de har på microplex.no.. men jeg lurer på om det er noen som har dårlige erfaringer eller noe annet de skal si om detta kabinette? å er det noen som vet ca hvor mye det veier? ikke mye tipper jeg siden det er plexi og aluminium.. det er ikke akkurat det billigste kabinette som er ute å går å jeg vil ikke kjøpe katta i sekken Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 joda.. er jo fint.. men ikke helt hva jeg er på utkikk etter.. Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Lian-Li, koster men er verdt pengene med tanke på fremtidige oppgraderinger. Fred. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 leponten koster jo 2100 kr den og da uten strøm fors.. så jeg vet ikke helt om det er verdt pengene.. men det er veldi fint Lenke til kommentar
SecondMouse Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Viss du skal ha et lett kvalitets kabinett vil jeg anbefale http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=C...00CSAW&toc=3068 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hmmz.. ligner litt mye på chieftec.. å det er sjukt mange med chieftec.. men det er selvsagt et greit kabinett Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor skal det være lett? Pleier du ta det med på Lan-party og lignende. I tilfelle så jeg et fint mini-atx kabinett med et sneisent bærehåndtak på toppen i en foretning jeg var innom for en tid siden. Pent å se på, men sikkert vanskelig å jobbe i. Også var det mini-atx da. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 jeg er mye på lan.. men jeg busemekker også mye åsså vil jeg ha noe som vekker litt oppmerksomhet det jeg har nå er et chieftec kabinett.. tungt å allemanns eie nesten : :-? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 leponten er fet....men hvis du drar på lan, må du regne med at den plexiglassplaten i front blir ganske stygg etterhvert...har visst lett for å få striper... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 ok.. kan alltids få til noe fint ved å modde litt på et lian li kabinett og vettu.. men lepont er )#(%/ så fint Lenke til kommentar
jorank Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 helt enig...vurderer veldig sterkt å kjøpe det selv neste gang jeg skal ha pc...men er som sagt litt bekymret for den plexiglassplaten i front...leste en test om at den får lett striper, og kabinettet blir ikke akkurat veldig lett å ta med seg, hvis man vil beholde plexiglassplaten... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 ingen som har link til ei side der lepont har blitt testa? har lett litt men har ikke funnet noe Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg lurer på om ikke Lepont-kabinettet "bare" er et moddet Lian Li. I det tilfellet er det garantert bra . Lian Li eier Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Selv er jeg den fornøyde eier at et Lian Li Pc 60. Ser ikke så flott ut på bildet, men er vakkert i virkeligheten. Lett er det også(aliminium). Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 noen som har http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/s...x1/kabinett.jpg <-- noe lignende av et sånn et eller noe i nærheten? såfall er dette et bra kabinett? kanskje lett å få riper osv i dette og.. men er det et fint kabinett? jeg tipper det veier lite siden alt er plexi Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ingen som har link til ei side der lepont har blitt testa? har lett litt men har ikke funnet noe joda...kabinettet går under tre forskjellige navn(atlas,lepont, directron) ikke rart du ikke har funnet det. http://www.dansdata.com/atlas.htm og det er ikke en moddet lian li...men generelt sett veldig like specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå