Mewsique Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Ewan McGregor skal spille katolsk prest i oppfølgeren til "Da Vinci Koden". Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Heter vel Da Vinci-koden... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Heter vel Da Vinci-koden... Faktisk gjør det ikke det, ihvertfall ikke filmen (kan hende boka er skrevet riktig). Noe dør inni meg hver gang jeg må skrive "Da Vinci koden", men det er nå det utgiverne har bestemt, og da må man rette seg etter det... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Regner nå med at filmen blir en prequel og ikke oppfølger? (ettersom boken Engler & demoner er først og så kom handlingen i Da Vinci-koden). Eller har de endret manuset slik at filmens handling nå tar til etterpå? Uansett, jeg håper Tom Hanks retter opp det kjedelige inntrykket fra den første. Sjelden har en bok vært så mye bedre enn filmen. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Har store forventninger til denne filmen, knall bok. Ewan aner jeg riktignok ingenting om. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Trodde han var velkjent etter Star Wars-filmene. Kan også anbefale Big Fish, Trainspotting og Moulin Rouge på det varmeste En skuespiller som har levert en håndfull filmperler, tross sin unge alder. Gleder meg til å se hva mer han kan gi oss de neste tiårene. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har lest engler og demoner, men jeg kan ikke huske at Langdon hadde noen partner. Noen som har misforstått noe kanskje? Fantastisk bok, beste i serien. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Regner nå med at filmen blir en prequel og ikke oppfølger? (ettersom boken Engler & demoner er først og så kom handlingen i Da Vinci-koden). Eller har de endret manuset slik at filmens handling nå tar til etterpå? Uansett, jeg håper Tom Hanks retter opp det kjedelige inntrykket fra den første. Sjelden har en bok vært så mye bedre enn filmen. Sånn historiemessig er det en forløper ja, men i og med at filmen kommer ETTER "Da Vinci Koden" i filmhistorien, regnes den også som en oppfølger. For å si det sånn: "Star Wars Ep. 1: The Phantom Menace" er jo en prequel til "Star Wars Ep. 4: A New Hope", men hadde på ingen som helst måte blitt lagd hvis ikke "A New Hope" hadde gjort det såpass bra. "Engler og demoner" hadde nok heller ikke blitt filmatisert om det ikke var for "Da Vinci Koden". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg