Vegard_Haug Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Valve vil gjerne selge deg Portal over Microsofts nettverk, men foreløpig tar det for stor plass. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Selv om jeg har The Orange Box så skulle jeg gladelig ha kjøpt portal for seg selv. En multiplayer-del hvor hver spiller får hver sin portal og må plassere en av dem slik at man havner i syre hvis man går inn i en portal. Kunne ha vært konge med 3-4 stykker! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eit Steam-system på Xbox 360 hadde vore kjempegreier, men det stiller sjølvsagt nokre krav til harddiskkapasitet. Konsollen byrjar å likne meir og meir på ein PC. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Med en Playstation 3 på 60 gb + så vil jo ikke dette være et problem da? Så hva med PSN? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Xbox har 120GB-harddisk, er ikkje der problemet ligg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når man ta rmed manglende oppdateringer til TF2, manglende custom-maps osv, så har jo xbox vist seg å ikke være så godt egnet for nedlastbart innhold, det er for lite fleksibelt. AtW Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Xbox har 120GB-harddisk, er ikkje der problemet ligg. Ikke alle modeller, ey? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke alle ps3'r har 60 gb heller.. Men, har orange box som venter på meg på ps3, bare nordisk film/elkjøp/de som sumler med reparering får ræva i gir å fikser den nå så... Vet det er den dårligste versjonen av OB, men det var siste dag i USA og jeg ville ha ett spill å spille da jeg kom hjem.. Planen funket nesten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg