Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tok dette for en måneds tid siden. Kamera: Vivicam 4100 (billig kompaktkamera) Litt etterbehandling i CS 3 Ble kanskje litt stort Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er litt stort, ja. Liker godt teksturen på veggen. Den kan du bruke som blending layer i fotoshop! Men jeg føler at blikket mitt ikke finner noe bestemt å feste seg ved i hele bildet. De kurvene (gelender, trappetrinn) ligger liksom ikke helt riktig. Ville kanskje prøvd å stå lenger til venstre når jeg tok bildet, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skal prøve å huske det neste gang jeg går opp på fjellet for å ta bildet. Er en utkikkspost, så det spørs hvor lenge det blir til jeg gidder Men takker for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Synes det var bra, men likte ikke snø/is på trappa - passa ikke helt inn pluss at det tar fokuset siden det er så hvitt. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Enig me ThaKladd, tror bildet hadde vært bedre om trappene var bar. Kanskje også hvis det var sol på deler av veggen bak, mer som et kaldt sommerbilde/høstbilde? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg synes du har løst oppgaven ganske bra, og ville ikke valgt en annen vinkel selv. Snøen er jo helt grei, men det er verdt å besøke motivet en gang når snøen er forsvunnet. Alt i alt synes jeg det er et greit bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå