Nimzo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 <rant> Hvorfor i huleste heite har de ikke Antec Lanboy kabinett? Et kompakt aluminiums kabinett medfølgende bæresele og vindu i døren og LED i strømforsyningen. Det er akkurat det jeg er ute etter. Men nei, de skal vel ha meg til å kjøpe alt det dyre utstyret deres så jeg kan lage den selv. Eneste aluminiums kabinett som er aktuelt er Lian Li, og det er jo svin dyrt. Bæresele selger de for 300 kr, vindu kit osv osv, til sammen blir det lett 2000 kr, mens et Antec Lanboy koster rundt 800 kr ? Greit nok at andre nettbutikker ikke har det, da alle (psdata, komplett osv) bruker stort sett samme leverandør, som sannsynligvis ikke kjøper inn Antec. Men Microplex har et par Antec kabinetter, derfor er dette helt uforståelig for meg. Hvorfor bestiller de ikke inn Lanboy, det er jo midt i blinken for deres målgruppe? </Rant> Vet du om en nettbutikk som har denne og sender til norge så hadde jeg vært takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvorfor bestiller de ikke inn Lanboy, det er jo midt i blinken for deres målgruppe? Den beste måten å få svar på det, er nok å sende dem en mail.... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du får lære deg å spørre forhandleren og faen ikke OSS, hvordan kan VI vite noe sånt? Vi er ikke synsk og dette er bare rent tull og vas, hva er vitsen med å poste noe som det her? Greit, du vil ha et Lanboy kabinett, men du får sende mail og spørre istedenfor å småspamme forumet med slikt. Det er like lurt spørsmål som å spørre hvorfor jeg ikke kan kjøpe de samme kjølerne på microplex som jeg kan på 3dfxcool. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Sorry, kunne nok spart meg første del av posten. Er bare det at i et par uker nå har jeg vært på utkikk etter det perfekte kabinettet, lett side opp og ned på bl.a. Microplex og diverse andre sider. Skulle jeg gjort alt selv og laget et tilsvarende lanboy kabinett hadde det kostet meg en liten formue, og en god del arbeid. Så finner jeg ut at Antec har et billig kabinett, komplett med alt jeg trenger, og det er komplett umulig å få tak i. Var innom microplex og ser de har et forum faktisk, så nå har jeg spurt de rette folka. Bare slett hele tråden. :oops: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Send dem en mail, og spør om de får det inn, eller om de kan ta dem inn, Kjenner jeg microplex rett så får de de inn på lager snart :wink: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Dette kabinetet hadde passet perfekt som multimedia stasjon i stua ser jo ut som en Video/DVD spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå