Gå til innhold

ps3/360 med GTA IV, eller Nintendo DS med pokemon?

Anbefalte innlegg

Jeg har så mye dødtid nå til dags, at jeg ser meg nødt til å gjøre noe. Først tenkte jeg på å kjøpe meg en DS med ett av de nye pokemon spilla.. Men. Jeg elsket San Andreas og de forrige GTA spillene. Og da begynte jeg å tenke på å kjøpe en 360/ps3 pga dette. Men vil helst ikke bruke for mye penger da,er det som er tingen. Hadde jeg vært ustyrtelig rik hadde det blitt ps3.

Det jeg ser på som alternativene nå er å kjøpe en brukt xbox360 for å få spilt GTA IV. Det trenger jo ikke være så dyrt, men er skeptisk til brukte 360'er siden de har for vane å bryte sammen. Men hva tror dere? Går det greit å kjøpe seg en billig,brukt 360? Og er det vanskelig å få tak i GTA IV til den nå? Trenger underholdning right away.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har så mye dødtid nå til dags, at jeg ser meg nødt til å gjøre noe. Først tenkte jeg på å kjøpe meg en DS med ett av de nye pokemon spilla.. Men. Jeg elsket San Andreas og de forrige GTA spillene. Og da begynte jeg å tenke på å kjøpe en 360/ps3 pga dette. Men vil helst ikke bruke for mye penger da,er det som er tingen. Hadde jeg vært ustyrtelig rik hadde det blitt ps3.

Det jeg ser på som alternativene nå er å kjøpe en brukt xbox360 for å få spilt GTA IV. Det trenger jo ikke være så dyrt, men er skeptisk til brukte 360'er siden de har for vane å bryte sammen. Men hva tror dere? Går det greit å kjøpe seg en billig,brukt 360? Og er det vanskelig å få tak i GTA IV til den nå? Trenger underholdning right away.

Tja, DS'en er jo rimelig dyr, med tanke på kvaliteten, men den har veldig mye spill. :)

Sikkert ikke så vansklig å få tak i brukt konsoll, eller GTA4.

Bare pass på at du får kvittering, og at maskinen er godt under 3 år (slik at RRoD garantien er tilstede), og at konsollen virker, dersom du kjøper 360.

Anbefaler deg å gå for skikkelig konsoll (PS3 eller 360), om du skal spille mest hjemme.

Anbefaler bærbar konsoll, om du reiser mye, og har tid til spilling da. :)

Lenke til kommentar

Unnskyld, men måtte nesten le litt når jeg så overskriften til denne tråden.

GtaIV og Xbox/Ps3 er vel den største kontrasten til ds og pokemon som kan finnes. ihvertfall etter min smak da :whistle:

Er du på farten mye? isåfall gå for en ds. Men har du tenkt å spille mest hjemme, gå for xbox/ps3. Har selv PS3 og er utrolig fornøyd med den. ikke fått gtaIV enda, men får det i dag forhåpentligvis... Xbox 360 og Gta er sikkert også ett knall og litt billigere valg ;)

Lenke til kommentar

Trodde nesten dette var kødd selv, men du er vel seriøs.

Jeg har både DS og X360, og selv om jeg elsker DS'en min og har koset meg med mange spill på den, så er nok X360 et helt klart bedre kjøp.

Hvis du er mye på farten og trenger noe å slå ihjel tiden med, så er kanskje DS det du bør vurdere å kjøpe først. Hvis ikke kjøp deg en X360 Arcade/Premium og kos deg med lassvis av kvalitetsspill.

Lenke til kommentar

Haha,ingen som kan forstå at det går an å like både pokemon og GTA eller?:p

Blir ikke for gammel til å spille gameboystyle pokemon spill med det første nei. Idag rusla jeg og en kamerat inn på en spillforretning i Stavanger, og da ble det kjøp av Nintendo DS med pokemon pearl pluss The legend of zelda, phantom hourglass.

Er sjåfør for en gjeng russ nå,så blir mye venting innimellom. Det,pluss at jeg egentlig ikke vil kjøpe xbox 360 igjen bare for gta4 gjorde at det ble DS. Og de to ekspeditørene i butikken synes jeg gjorde geniale spillvalg :D

Lenke til kommentar

Eg forstår deg, Pokemon er faktisk ganske kjekt, sjølv om det er ein god del år sidan eg spelte det sist.

Klart GTA og Pokemon er to totalt forskjellige spel, men det er ikkje noko problem å like begge. Det er ei avgjersle du må ta sjølv, ut frå ynskjer og behov.

Truru du har mykje moro med DS-en i vente eg.

Lenke til kommentar

Men det er vel liten tvil om at Xbox 360- og ps3-spill er "bedre" enn spill på DS for de fleste hvis ikke du skal det med deg overalt.

Edit: Nå så jeg at han hadde valgt DS. Ja ja... Da har han noe å gjøre mens han må vente i bilen på russevennene sine.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...