Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[har levert inn] har nynorsk tentamen, trenger vurdering før innlevering

Anbefalte innlegg

skal skrive et kåseri om menn og biler.

trenger kommentarer får noe jeg kan gjøre bedre og hvor tungt det er å lese det

har jeg skrevet noe feil?

har ikke skrevet ferdig enda så det er derfår den bråe slutten

Menn og bilar, kva er det som gjør dette ”forholdet” spesielt? Er det noe med den blankpolerte lakken, hjulkapslane eller motorens siste døds skrik? For det må jo være ein grunn til at menn likar bilar eller kva? Må jo ærlig innrømme at Det hadde sett dumt ut vis ein mann med musklar som ein gorilla hadde brukt fritida sin på ein rosa symaskin, det hadde ikkje vært like imponerande. Frå da vi ble 18 år gjekk vi inn i det eg kallar, gnikke/gni/lite tid fasen i den neste epoken av vårt liv, her pussar vi og gnir bilen til det er bare metallet som er igjen.

Man kan jo også si at bilen er som din andre kone der du passar på at ikkje nabo katen skal setja seg på pansre til bilen din, og det hender jo at kona di blir misunelig fordi du tilbringar meir tid med ein metallklump enn hu. Så må man ikkje glømme at det er jo viktig å ha størst og nyast modell, her kommer du fisande i ein Volvo frå 60-tallet med vinden i håret og ny installert stereoanlegg med ein topp hastigheit på 30 får å henta kjærasten din, så her blir du møtt av ein Ferari ved inngangs porten til din elskande, du blir dumpa av ein smiskande karamell med ein bil som ser ut som den kommer rett frå flatbrødanlegget nedi gata. Siste mote er jo å ha ein bil som er så stor at bensinregninga passer til størrelsen, store høgtalarar som sprenger rutene i bilen med et formidabel spetakkel, store dekk som gjør at du kunne nesten ha laga et toetasjes hus inklusivt bad med de dekkande som du installerte på bilen din. Så må man jo ikkje glømme all den bling blingen som skal være på, eg tippar at de fleste har en sånn sjekkliste for kvar gang de startar bilen, du begynner sikkert i denne rekefølgen:

diskokule, sjekk.

Stygg dunke musikk som eg eigentlig ikkje likar, sjekk

Juletrebelysning, sjekk

Terningar som er festet til bakspeila, sjekk

Flaskevarmar, sjekk

I følgje mange Amerikanske undersøkingar har du komma med resultat der menn føler seg nakne utan ein brølande bil på sin eigen parkeringsplass, men er dette eit tilfele eller ein spøk? Trenger verkelig vi menn ein bil får å vise vår macho side? Noe som eg har lyst å nemne er at som oftast når kvinner går inn i ein klesbutikk får å kjøpe en elegant aftenkjole går vi menn inn i ein bilforretning og kjøpar ein tennplugg, dette hørtes i mine ører ikkje like imponerande ut. Men er det verkelig sånn at menn trenger ein bråkete maskin for å holde oss motivert? Er det ikkje nok med ein liten oppblåsbar moped eller trenger egoet vårt noe meir? Kan svaret på dette enkelt og greitt være at samfunnet i dag krevjar at vi her ein miljødrepande kjøttkvern med hjul? Tenkar men seg godt om kan ein bil eigenlig fortelja mye om deg sjølv, har du ein svart Saab er du ein ungdom på prøveutlating, har du ein raud sportsbil er du ein snobb med for mye pengar, har du ein Oldsmobil er du ein narkotikasmuglar og så må eg ikkje glømme ein humvee, folk flest som har denne bilen er ein femti høg og prøver å skule høgda si med ein stor bil. Så bilen er vært meir enn tusen ord når det gjelder å finne personligdomen til en fyr. Men hovud spørsmålet er jo, menn + bil = ?

Kan eigentlig intersa for bilar komme av at faren din ga deg lekebilar og tokk deg med på jobb for å lære deg om bilar? Vis man bruker denne teorien kommer man noen få generasjonar til bake der bilar ikkje fantes, på denne tida måtte det jo være om å ha den største hesten med flest hestekreftar.

Kanskje man kan klare å regna ut kvifor menn og bilar passar med ein ligging?

menn trenger ego i andre + bil er tøff i andre = menn likar bilar veldig godt

Nei dette ble bare verre! Man kan jo kanskje stille seg dette spørsmålet:

Kva kom først, mannes ego eller bilen? Eg kan jo si at grunnen til bilen ble oppfunnet var at vi menn trengte noe å skryte av til vår nabo med det blir for enkelt å si, den eigentlige grunnen er så klassifisert at eg må drepe deg viss du leser dette, så her kommer grunnen.

Den eigentlige sannheta er at våre kjære koner meiner at vi siter å ser på fotball tv for mye, derfor oppfant vi bilen.

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...