Gå til innhold

docking til ipod clasic

Anbefalte innlegg

jeg har nå lett gjennom halve internett etter noe så enkelt som en ipod docking-station uten fjernkontroll.

Jeg skal ha ett nytt anlegg som styrer ipoden selv, det funker ikke med den som apple gir ut med fjernkontroll.

er det helt umulig å finne en docking-station som faktisk bare er til pynt og får ipoden til å sitte ganske greit fast?

jeg har ikke klart å finne det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du skal ha et anlegg som skal styre iPod'en, må du ikke da ha en docking med kabel som er unik til dette anlegget?

Og da bør du vel kjøpe den der du kjøper anlegget?

Ellers er det vel "kontroll" via USB, og da kan vel hvilken som helst av de tidligere originale docking-stasjonene fra Apple fungere.

En slik burde du kunne finne brukt på nettet, se på ipod1 f.eks.

Lenke til kommentar
Dersom du skal ha et anlegg som skal styre iPod'en, må du ikke da ha en docking med kabel som er unik til dette anlegget?

Og da bør du vel kjøpe den der du kjøper anlegget?

Ellers er det vel "kontroll" via USB, og da kan vel hvilken som helst av de tidligere originale docking-stasjonene fra Apple fungere.

En slik burde du kunne finne brukt på nettet, se på ipod1 f.eks.

det er med en kabel ja, men kun kabelen, ikke noe docking.

jeg tenkte jeg skulle putte kabelen som følger med inn i dockingen.

Apple har laget en slik, men i stedet for at jeg kan styre med anlegget er det med en fjernkontroll til dockingen som jeg må bruke for å styre ipoden.

jeg er ute etter en helt basic sak som ipoden min står støtt og pent i, uten noe ekstra styr eller funksjoner.

den eneste effekten dockingen skal ha er å se pen ut og holde ipoden min oppe...

ser egentlig litt ut som om jeg må lage noe slikt selv :(

Lenke til kommentar

Den kabelen som fulgte med, passer pluggen på den inn i docken til Apple?

Passer den rett inn i iPodens kontakt?

Dersom den gjør det, så tenkte jeg på den docking-stasjonen som fulgte med de gamle iPodene, fra før iPod Video.

Har en liggende her foran meg.

Disse kom med som standard når du kjøpte en iPod, de har ingen fjernstyring, kun kabel inn, og audio ut: to kontakter på baksiden.

Du kan jo se på iPod1.no

Eller søke her på Hardware.no

Etter en brukt.

Og å lage en slik er vel ikke allverden, dersom du har rette utstyret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...