Gå til innhold

GTA IV - Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Faen for ett dritt spill...

 

Alt er uklart og enten for mørkt eller blast/lyst.

Jeg ser faen meg ikke en dritt meste parten av tiden.

Slikt som diagonale linjer er helt jævlig å se på, de er hakkete og ikke fine å rette.

Masse av grafikken flimrer mye.

Virker også som om jeg spiller spillet i slow motion...

 

Av alle gta spilla syntes jeg dette bare var en stor skuffelse så jeg sender hele dritten tilbake.

 

nuff said. går å legger meg.

 

-TheThird

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så sinnsykt bra detaljer ass! Akuratt som på film.

 

Er et oppdrag der du skal ta igjen en kar med bil, og drepe han. Jeg kjører opp ved siden av bilen hans, lener meg ut å skyter han i hode gjennom ruta. Bilen hans stopper og hodet detter ned på tuta og bilen tuter ennå. hehe..Konge spill!

Lenke til kommentar

Til å begynne med syntes jeg alt var frustrende, vanskelig og sinsykt iriterende pga veldig uvante kontroller! Har aldri spilt gta på playstation før + styringa på gta er ganske ulik andre spill.Iriterte meg også sterkt over den forbanna sola som skinte på tven min. Etter å ha spilt noen timer( bare vasa rundt i byen for å lære kontrollen) tok jeg meg en kort pause. Når jeg begynte spillet igjen fikk jeg nesten sjokk, FY F*** for et mesterverk av et sinsykt bra spill, :dribble: Er mektig imponert av, eehh alt! Byen virker så levende og sprudlene at det nesten ble litt mange intrykk på en gang! Grafikken er veldig imponerende, og det lille jeg har fått oppleve av historien er midt i blinken for meg, utrolig spennende!

 

Har forresten ikke merket noe til lagg, fps problemer, det eneste jeg syntes går treigt er menyen som kommer opp når man trykker inn start.

Lenke til kommentar
Faen for ett dritt spill...

 

Alt er uklart og enten for mørkt eller blast/lyst.

Jeg ser faen meg ikke en dritt meste parten av tiden.

Slikt som diagonale linjer er helt jævlig å se på, de er hakkete og ikke fine å rette.

Masse av grafikken flimrer mye.

Virker også som om jeg spiller spillet i slow motion...

 

Av alle gta spilla syntes jeg dette bare var en stor skuffelse så jeg sender hele dritten tilbake.

 

nuff said. går å legger meg.

 

-TheThird

Så kos deg med dem andre spillene som "likksom" er bedre ;)

Ikke værre enn det

Men for meg så knuser dette alt, Crysis, Mass Effect, Bioshock, Half Life 2 innen gameplay og historien

Til og med jeg ler av det du kan se på TV i det første huset du har :D

Tidenes spillopplevelse!!

Lenke til kommentar
Når jeg skulle sloss med noen karer i burgersjappa ved leiligheten så ble de plutselig usynlig, mens jeg slo de. Sånt skal jo ikke skje!;)

 

Har selv opplevd en bil som sto sidelengs i lufta i et kryss, men er grisefornøyd!

Grafikken overgår alt, stemmeskuespill, Fysikk( syns vi skal klappe for Euphoria)

etter min mening en fysikkmotor blant de beste , to tomler opp!

:thumbs:

Topp Historie, utrolig stor glede og spille, muligheten til og være bajas i en MYE bedre utgave enn de forrige......

 

 

Fikk spillet litt før 10 i dag(mot alle odds fikk jeg tak i special edition)

spilte fram til 6, skal snart begynne igjen...mest sannsylig hele natta :dribble:

 

 

Klar Terningkast 6, 10/10, 100/100

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
Er så sinnsykt bra detaljer ass! Akuratt som på film.

 

Er et oppdrag der du skal ta igjen en kar med bil, og drepe han. Jeg kjører opp ved siden av bilen hans, lener meg ut å skyter han i hode gjennom ruta. Bilen hans stopper og hodet detter ned på tuta og bilen tuter ennå. hehe..Konge spill!

Ja det er dem alle smådetaljene jeg merker når jeg spiller GTA IV som gjør dette spillet til tidenes spill!

Og jeg såg når det begynte å regne tok folkene og fant ly under småtak og tok fram paraplyen :D, men Nico står der i regnet og rister på hodet pga regnværet :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Er så sinnsykt bra detaljer ass! Akuratt som på film.

 

Er et oppdrag der du skal ta igjen en kar med bil, og drepe han. Jeg kjører opp ved siden av bilen hans, lener meg ut å skyter han i hode gjennom ruta. Bilen hans stopper og hodet detter ned på tuta og bilen tuter ennå. hehe..Konge spill!

Ja det er dem alle smådetaljene jeg merker når jeg spiller GTA IV som gjør dette spillet til tidenes spill!

Og jeg såg når det begynte å regne tok folkene og fant ly under småtak og tok fram paraplyen :D, men Nico står der i regnet og rister på hodet pga regnværet :D

 

Noen som blunka to ganger med forntlysa, jeg hadde glemt og slå på lysa :D

Lenke til kommentar

Blown Away.

Spilte GTAIII i går bare som oppvarming men herregud

spillene kan ikke måles med hverandre.

Storyen er dypere enn noen av de andre spillene (San Andreas og Vice City inkludert)

 

Jeg mener det er så mye detaljer i spillet som bare gjør byen mer levende.

Sjekk ut manualen, de har til og med humor i den.

Lenke til kommentar
Er så sinnsykt bra detaljer ass! Akuratt som på film.

 

Er et oppdrag der du skal ta igjen en kar med bil, og drepe han. Jeg kjører opp ved siden av bilen hans, lener meg ut å skyter han i hode gjennom ruta. Bilen hans stopper og hodet detter ned på tuta og bilen tuter ennå. hehe..Konge spill!

Ja det er dem alle smådetaljene jeg merker når jeg spiller GTA IV som gjør dette spillet til tidenes spill!

Og jeg såg når det begynte å regne tok folkene og fant ly under småtak og tok fram paraplyen :D, men Nico står der i regnet og rister på hodet pga regnværet :D

 

Noen som blunka to ganger med forntlysa, jeg hadde glemt og slå på lysa :D

Nice :D, dette blir bare bedre og bedre!!

Lenke til kommentar
Er så sinnsykt bra detaljer ass! Akuratt som på film.

 

Er et oppdrag der du skal ta igjen en kar med bil, og drepe han. Jeg kjører opp ved siden av bilen hans, lener meg ut å skyter han i hode gjennom ruta. Bilen hans stopper og hodet detter ned på tuta og bilen tuter ennå. hehe..Konge spill!

Ja det er dem alle smådetaljene jeg merker når jeg spiller GTA IV som gjør dette spillet til tidenes spill!

Og jeg såg når det begynte å regne tok folkene og fant ly under småtak og tok fram paraplyen :D, men Nico står der i regnet og rister på hodet pga regnværet :D

 

 

Har en morsom historie angående regn og folk finner ly. Det regnet også skulle jeg tilbake til første leiligheten for å sove, så tiden skulle gå litt frem. Og da hadde det selvfølgelig stelt seg tre uteliggere foran døren nede inn til blokka, og de sperret. Jeg gikk jo bare forbi, og da skumpet han uteliggerne. Når jeg var kommet inn hørte jeg noe nede i gangen der, så hadde søren meg uteliggerne gått inn til meg og lurte på om jeg ville bråke. Pang pang, to skudd i hodet og de lå nede. Hehe

Lenke til kommentar

Må si jeg faktisk ble litt provosert av den ene fyren som stod bak kassa i burgershot sjappa. Han spurte meg om jeg ville ha en " fuckings burger" samt var skikelig frekk i kjeften! Etter og ha spist burgeren min gikk jeg ut av sjappa, for og finne meg et våpen slik at jævelen kunne få igjen, men klarte å dø. Loada spillet og tok turen til burgershot for og vaske munnen til denne elendige,taperen som trodde han var mer verdt en meg, men bak kassa stod det nå ei hyggelig, ung jente! Gleder meg veldig til frekkasen dukker opp igjen på jobb! Da smeller det! :D

Lenke til kommentar
Må si jeg faktisk ble litt provosert av den ene fyren som stod bak kassa i burgershot sjappa. Han spurte meg om jeg ville ha en " fuckings burger" samt var skikelig frekk i kjeften! Etter og ha spist burgeren min gikk jeg ut av sjappa, for og finne meg et våpen slik at jævelen kunne få igjen, men klarte å dø. Loada spillet og tok turen til burgershot for og vaske munnen til denne elendige,taperen som trodde han var mer verdt en meg, men bak kassa stod det nå ei hyggelig, ung jente! Gleder meg veldig til frekkasen dukker opp igjen på jobb! Da smeller det! :D

 

Spark en gang for meg a, hater sånne folk :p

Lenke til kommentar

Noe jeg elsker å gjøre er å skyte en sivil i magen så han bøyer seg å prøver å komme seg vekk, så går du sakte etter å skyter han i beina så står du å sparker på han. Også avslutter man såklart med et skudd i hodet! "splatt" så spruter det blod utover asfalten! Ahh.. Elsker GTA :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

Har spillt i ca 4t nå,

Var i burger sjhappa og fikk en burger til 1,-

den hadde ligget på gulvet på kjøkkenet :p

 

Var i bilen ho hadde veldig god fart da jeg traff en skuter i raua.

mannen som satt på den forsvant i en stor rød sky, og niko kom stupende ut av fronten og over søppel bilen som stod forran skuteren.

 

Er fornøyd med grafikken og gameplayet, eneste minuset er trege menyer når en trykker start.

 

har PS3 60Gb bundelen

 

edit "skriveleif"

Endret av sttrons
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...