Gå til innhold

GTA IV - Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være noe alvorlig galt med enkelte ps3 konsoller...

Opplever samme som enkelte andre her, uklart eller blury bilde og dårlig aa.

PS3 er satt til å skalere alt til 720p, som er den native oppløsningen på skjermen. Endret instillingene på ps3 til 1080i...samme resultat.

Hos meg blir faktisk bildet best ved å skalere til 576p :no:

 

Hvilken konsoll er det dere andre sliter med?

 

Jeg har en 60GB launch

Lenke til kommentar

Har fått nå prøvd spillet i litt over 3 timer, og jeg er veldig positivt overrasket. Hadde enorme forventninger til spillet, men heldigvis ser det meste ut til å være dekket.

Har stort sett god framerate, men den synker lett når det blir litt for mange eksplosjoner og skuddvekslinger på en gang.

Utrolig mange morsomme detaljer i spillet. Datesystemet, bowling, fyllekjøringa og selvsagt alle de forskjellige innbyggerene i Liberty City.

Liker også veldig godt karakterdesignet i GTA IV. Morsomme, slemme, griske eller generelle drittsekker. God voice acting også a gitt!

 

Sees folkens! Må nesten komme meg tilbake til Liberty City.

Lenke til kommentar

Først inntrykk er at det er alt for mange her under 18 som har

fått tak i spillet :-). Neida spiller virker veldig bra fps ser bra ut og det glir litt. Kjører det på en full hd tv og det eneste problemet jeg har er at det til tider kan være atl for mørkt, sliter med og se ting men ellers lite og klage på.

Lenke til kommentar
En ting.

 

Noen andre som opplever lagging på PS3?

 

 

 

Noen ganger begynner det å lagge på min. Ikke mye, men litt smålagging.

 

 

Tja, tror ingen skal legge skjul på at det er FPS drop her og der, men slik har det vært med alle GTA spillene, og det vil nok aldri bli perfekt. Har lagt merke til det, men det er overhode ikke noe som plager meg. Hadde det vært konstant derimot så hadde det nok vært en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...