Gå til innhold

GTA IV - Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Mine første 2 timer i Liberty City er unnagjort, og mine forventninger er innfridd til det fulle :thumbup: Har foreløpig bare gjort oppdrag for Roman og Vlad, og vært på 2 dates med Michelle, der siste gikk veldig bra :D

Fikk du "Warm Coffee" achievementen? :D Snakk om sleivspark til kritikerene!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mine første 2 timer i Liberty City er unnagjort, og mine forventninger er innfridd til det fulle :thumbup: Har foreløpig bare gjort oppdrag for Roman og Vlad, og vært på 2 dates med Michelle, der siste gikk veldig bra :D

Fikk du "Warm Coffee" achievementen? :D Snakk om sleivspark til kritikerene!

 

Oohh Yess :yes:

Lenke til kommentar
Mine første 2 timer i Liberty City er unnagjort, og mine forventninger er innfridd til det fulle :thumbup: Har foreløpig bare gjort oppdrag for Roman og Vlad, og vært på 2 dates med Michelle, der siste gikk veldig bra :D

Fikk du "Warm Coffee" achievementen? :D Snakk om sleivspark til kritikerene!

 

Michelle er jo slutty da. Hu gir det bort hver gang :love:

Lenke til kommentar

Hvordan er oppløsningen på 360 da? Er det noen som mener det er bedre å kjøre 720p enn 1080p? Har ikke testa å gjøre det selv så vil gjerne ha en tilbakemelding på det, siden jeg egentlig har litt lite peil.

 

Ellers synes jeg spillet er helt rått. Bilene er vanskelige å styre, men det gir jo bare en større utfordring. Det er jo mer realistisk sånn. En svær jævla hummer skal ikke kunne bare kutte rundt svingene som en senka ferrari. Storyen så langt er dritkul.

Lenke til kommentar
Hvordan er oppløsningen på 360 da? Er det noen som mener det er bedre å kjøre 720p enn 1080p? Har ikke testa å gjøre det selv så vil gjerne ha en tilbakemelding på det, siden jeg egentlig har litt lite peil.

 

Hva som er best kommer ann på tv'n din, ikke spillet. Kjør det tv'n din er lagd for.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mest på dette problemet med at det blurrer osv slik som PS3 versjonen som noen har nevnt tidligere her.

 

Og ja TV'en min støtter FullHD.

 

Så lenge det ikke er noen forskjell så driter jeg i det, men bare lurte om noen hadde hatt samme problemet på 360 og om det lønte seg å sette den på 720p i stedet.

Lenke til kommentar
En venn av meg spiller PS3-versjonen på en 42" 1080p tv og han sier det ser veldig bra ut så er nok ikke alle som har problemer.

 

 

Det jeg har merket meg at bildet er blurry på en måte.

Noen andre som har sett det?

Identifiserer ikke grafikken i spillet med de screenshots og videoer jeg har sett heller.

 

Fordi spillet er ikke 720p på PS3. Det er 630p og blir oppskalert. Derfor ser det blurry ut.

Det skal ikke være blurry, da hadde sider som IGN og Gametrailers ikke sagt at PS3 ser faktisk bedre ut enn Xbox360.

 

Og andre sier motsatt. Faktum er at halvparten av disse sitene ikke har peil på hva de prater om. De prater om "warmer" farger og alt mulig tull. Så det er altså slik de oppfatter dårligere oppløsning? Sier det meste.

 

Vent til Eurogamer kommer med sin sammenligning, de er faktisk en av de få som har noenlunde peiling.

Lenke til kommentar

De blir gradvis lastet inn, men det er ikke vanskelig å se hva som er lastet ordentlig inn, og hva som ikke er helt "inne" enda.

 

Jeg gikk også ned på kaia for å se utover vannet og over til de andre øyene.

Da så jeg ett trist syn. Dybdefølelsen man fikk av å se over vannet var elendig.

Det så rett og slett ut som man sto inne i en pappeske, med påtegnet himmel og påtegnede bygninger på andre siden av vannet.

 

 

 

Ellers er spillet himmelsk!

Lenke til kommentar

Jeg spiller på ett gammelt tv uten sånn HD greier, men skal det være så jævlig dosete? Er veldig vansklig å skille mellom vegg og mennesker på litt avstand og det er veldig veldig mørkt. Ser ingen ting på natten...=(

 

Er det noe jeg kan stille på noe sted?

 

Er på xbox 360 btw.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt så langt er meget godt, lever helt klart opp til forventningene. Kommentarer, og voice actinga er utrolig spillet, lyden generelt sett er et mesterverk. Det er utseende på spillet også, utrolig at et spill på denne størrelsen har en så fin atmosfære, spesielt om natten. Er ikke mye negativt å si så langt, bortsett fra en par grafikk bugs, som f.eks når det regner og du kjører under/igjennom en tunnel/bro, så ser du det regner igjennom bruen/tunnelen, men det er slik jeg greier å overse, selv om det er litt merkelig :p

 

Blir mye spilling fremover, helt klart.

Lenke til kommentar
Jeg spiller på ett gammelt tv uten sånn HD greier, men skal det være så jævlig dosete? Er veldig vansklig å skille mellom vegg og mennesker på litt avstand og det er veldig veldig mørkt. Ser ingen ting på natten...=(

 

Er det noe jeg kan stille på noe sted?

 

Er på xbox 360 btw.

 

På menyen skal man kunne gå inn på 'Display' og justere på 'Brightness' noe som funker til en viss grad ;)

Lenke til kommentar

Fy faen for et spill! Jeg har ikke hatt det så morro med et spill på lange tider, takk Rockstar!

 

Jeg hadde en sinnsyk situasjon istad, jeg knabba en bil, så satt det to karer inni bilen som ikke hoppa ut. Jeg kjørte ned på stranda og kræsjer rett i en stolpe og flyr ut av vinduet. Ut av bilen kommer også de to karene som satt der og skal liksom banke meg opp da. Jeg prøver selvfølgelig å komme meg vekk så jeg hopper inn i bilen igjen, tror du søren i meg ikke den ene fyren hopper etter, tar tak i bildøra og henger i døra som en gærning mens jeg kjører! :D

 

Nei dette var syke greier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...