Gå til innhold

GTA IV - Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt syns jeg spillet er sykt morsomt, nettopp låst opp den siste øya og skal suse rundt der når jeg kommer hjem fra jobb i dag! Bilkjøringen syns jeg er mye bedre enn i de andre spillene, da kjøringen i de andre var alt for lett å mestre!

 

Elsker persongalleriet og valgene man får om å spare livet deres eller la de dø en voldsom død. Morsomt å dra på date å, selv om man dessverre ikke kan drepe de man dater :(

 

Begynner å bli kjent i byen også, og har tatt 5 duer, og 3 stunt jumps så langt, og prøvd meg på noe vigilante greier, som er blitt sykt forbedret fra de gamle spillene!

Lenke til kommentar
Spillet er genialt. Geniale karakterer, fantastisk by og fantastisk gameplay. Elsker det nye coversystemet. Det føles herlig å gli bak cover med en AK i armene. Eneste problemet jeg har er å leste tekstmeldinger. Sitter et stykke fra skjermen, og har bare en 32" HDTV, så må ofte krype litt nærmere for å se hva som står.

Vurdert "Large Text" i options?

 

Hvor finner jeg "Large Text"? Jeg har gått igjennom alle alternativene i options til GTA IV. Jeg har PS3, må jeg kanskje fikse innstillingene på PS3-en?

Lenke til kommentar
Førsteintrykket mitt var faktisk ikke så veldig bra.

Spillet minna meg ikke om de gamle gta spillene, som gta3 og vc.

Men historien virka nice, og spillet er vel egentlig bra og, har bare med tilvendig å gjøre. :-)

 

Spiller du på en standard TV eller en HD-TV?

Lenke til kommentar
Førsteintrykket mitt var faktisk ikke så veldig bra.

Spillet minna meg ikke om de gamle gta spillene, som gta3 og vc.

Men historien virka nice, og spillet er vel egentlig bra og, har bare med tilvendig å gjøre. :-)

 

Spiller du på en standard TV eller en HD-TV?

 

Hva har det med saken å gjøre?

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...